پاتوسی در محاصره سروش و ترابی!

به گزارش مشرق، ده هفته از نیم‌فصل دوم گذشته و حالا می‌شود تحلیل درست‌تری نسبت به خریدهای مربیان در بین دو نیم‌فصل داشت. برخی مربی‌ها مانند منصوریان و فرکی بدشانس بودند که خریدشان (محمدرضا خلعتبری و جابر انصاری) خیلی زود با مصدومیت رباط صلیبی، کل فصل را از دست دادند. برخی‌ها مانند نادر دست‌نشان هم چوب قرارداد عجیب باشگاه‌شان را خوردند و نتوانستند بعد از کنار رفتن علی کریمی از حضور پیام صادقیان بهره‌ای ببرند. البته همه مربی‌ها در جرگه بدشانس‌ها جای نمی‌گیرند و برخی هم مانند امیر قلعه‌نویی با خرید ستاره‌ای چون محسن مسلمان هنوز نتوانستند آن طور که باید، از خریدشان بازی بگیرند و مثمرثمر باشند.

بیشتر بخوانید:

مدیران استقلال، پرسپولیسی هستند!

بهترین خریدهای نیم‌فصل دوم به شفر و برانکو تعلق دارند. پاتوسی با ۴ گل و ۱ پاس‌گل، ترابی با ۱ گل و ۳ پاس‌گل رقابت تنگاتنگی در عملکرد نیم‌فصل دوم‌شان داشتند. معدل نمره پاتوسی در نیم‌فصل دوم، یک‌صدم بهتر از بهترین خرید برانکوست. در جایگاه‌های بعدی باز هم نماینده‌ای از استقلال و پرسپولیس حضور دارند؛ سروش رفیعی و اسماعیل گونکالوس.

۱۰ خرید برتر نیم‌فصل

هر چند که در این جدول بازیکنانی مانند مهدی شیری، محمد نادری و اکبر ایمانی هم می‌توانستند حضور داشته باشند و به خط دفاع تیم جدیدشان استحکام بخشیدند ولی جالب‌ترین عملکرد نیم‌فصل دوم به فریبرز گرامی هافبک دفاعی پارس‌جم تعلق دارد. مدافع جمی‌ها در تقابل با تیم سابقش مجبور شد درون دروازه قرار بگیرد! احمد گوهری در دقیقه ۹۱ بازی بازی پارس‌جم و پدیده اخراج شد و با توجه به تمام شدن تعویض‌های تارتار، گرامی مجبور شد درون دروازه قرار بگیرد. اتفاقاً در تنها توپی که روی دروازه‌اش ارسال شد هم خروج عجیبی داشت و تنها گل مسابقه به ثمر رسید. گرامی که کلاً ۱۲ دقیقه در نیم‌فصل دوم بازی کرد و حتی به استاندارد دریافت نمره ۹۰ نرسید، در مسابقه بعد از آن هم در لحظات پایانی وارد زمین شد و این بار گل برتری تیمش را زد تا عجیب‌ترین خرید نیم‌فصل دوم باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر: شاید خیلی‌ها خوش‌شان نیاید ولی من سرمربی استقلال هستم/ رحمتی یک بازیکن مهم برای آینده است

س آوریل 16 , 2019
وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز (شفر زودتر از مترجم به نشست خبری رسید و منتظر رسیدن مترجم خود شد که به همین دلیل نشست با چند دقیقه تأخیر آغاز شد) اظهار داشت: ابتدا باید در مورد چند نکته صحبت کنم. شما می‌دانید خبرنگاران ...