ویژه ترین تقابل در دربی

به گزارش مشرق، نبض دربی ۱۰ فروردین در مرکز زمین می‌زند. در یک سوم میانی. جایی که استقلال و پرسپولیس با کلکسیونی از هافبک‌های همه فن حریف‌شان رودررو می‌شوند.

۳+۱ برای برانکو

برانکو تیمش را با آرایش پایه ۲-۴-۴ روانه زمین می‌کند. در این چیدمان، حضور کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی و بشار رسن در خط میانی احتمال بالایی دارد و برای نفر چهارم، کاندیداهای زیادی وجود دارند. پرسپولیس بعد از انتخاب نفر چهارم، هافبک‌های آلترناتیو خوبی روی نیمکت دارد که با حضور هرکدام‌شان می‌تواند ریتم بازی را تند یا کند کند. سروش رفیعی تکنیکی که سابقه زدن گل در دربی را دارد و گلزن‌ترین بازیکن پرسپولیس فعلی به استقلال است، سیامک نعمتی که جزو بهترین خریدهای پرسپولیس در دو فصل اخیر قلمداد می‌شود، مهدی ترابی به عنوان هافبکی که طلسم گل نزدنش به استقلال در جام حذفی شکسته و با سرعت و تکنیک و تغییر مسیرهایش می‌تواند از هر خط دفاعی عبور کند، امید عالیشاه که همیشه برابر استقلال جزو خوب‌ها بوده و حتی آدام همتی جوان که با تک گلش در این فصل، تفاوت و برتری ۲ امتیازی پرسپولیس نسبت به رقبایی مانند استقلال و سپاهان را رقم زده است.

بیشتر بخوانید:

گزارشگر دربی ۸۹ مشخص شد

 

انتخاب‌های سخت شفر

شفر در این چند وقت اخیر، علاقه زیادی به قرار دادن یک مثلث در مرکز زمین پیدا کرده و استقلال را با آرایش ۳-۳-۴ به مصاف رقبا می‌فرستد که البته احتمال تغییرش به ۱-۳-۲-۴ در دربی وجود دارد. حضور علی کریمی به عنوان ژنرال خط میانی، فرشید باقری به عنوان هافبک آزاد، آیاندا پاتوسی به عنوان مغز متفکر و فرشید اسماعیلی روی یکی از خطوط طولی تقریباً قطعی است. دست شفر روی نیمکت هم پر است؛ او می‌تواند روزبه چشمی را به عنوان هافبک دفاعی روانه زمین کند. طارق همام که به احتمال فراوان این بازی را از دست می‌دهد هافبک جنگجویی است که بر سر هر توپی با بازیکنان رقیب، دوئل می‌کند. محسن کریمی با سرعت بالایش می‌تواند در ضدحملات به کمک استقلال بیاید. داریوش شجاعیان هنوز به خوبی فصل قبل نشده ولی هرگز قابل چشم پوشی نیست به خصوص که با پیراهن استقلال در دربی، خودش را فصل قبل ثابت کرده و حتی رضا آذری جوان که عیار بالایش در این فصل بارها دیده شده است. به این جمع، می‌توان ایسما را هم اضافه کرد که دور از محوطه جریمه هم توانمند نشان داده است.

دوئل‌های نفر به نفر

مغز متفکر: بشار رسن و آیاندا پاتوسی
استعداد: آدام همتی و رضا آذری
جنگجو: کمال کامیابی‌نیا و علی کریمی
طراح: احمد نورالله‌ی و فرشید باقری
فانتزی: سروش رفیعی و داریوش شجاعیان
سرعت: امید عالیشاه و ایسما
تعویض طلایی: سیامک نعمتی و محسن کریمی
چهره ویژه: مهدی ترابی و فرشید اسماعیلی

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازمان لیگ به شفر بلیط نداد!

ج مارس 29 , 2019
به گزارش مشرق، سرمربی آلمانی استقلال پس از صحبت‌هایش در نشست خبری، به اتاق مدیر روابط عمومی سازمان لیگ رفت و از او خواست با توجه به اینکه چند مهمان از سفارت آلمان دارد، چند بلیت VIP به او بدهند. بیشتر بخوانید: گزارشگر دربی ۸۹ مشخص شد   این د...