وینگر سانتاکلارا به نیمکت آبی نزدیک‌تر شد، محبی در آستانه آبی‌پوش شدن

به گزارش مشرق، محمد محبی یکی از بازیکنانی است که از ابتدای فصل نقل و انتقالات نام او برای تقویت فاز هجومی استقلال مطرح شد. این بازیکن با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد اما مدیران استقلال مذاکراتی را برای جذب او انجام داده‌اند.

حتی گفته می‌شود ساپینتو شخصا برای این انتقال وارد عمل شده که مذاکرات او نیز روند مثبتی را داشته اما مساله مهم در این ماجرا درخواست مالی سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه محبی است. با وجود اینکه گفته می‌شود طرف پرتغالی حاضر به انتقال دائمی محبی با مبلغی در حدود ۳۵۰ هزار دلار برای یک فصل است اما استقلال قصد دارد این انتقال را به صورت قطعی انجام بدهد.

در همین خصوص مذاکرات جدیدی انجام شده که به خوبی پیش رفته و باید دید که آیا سانتاکلارا در نهایت راضی به خروج بازیکن ایرانی خودش می‌شود یا به دلیل تمایل کادرفنی این تیم، او را حفظ می‌کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاپیتان تیم مهدوی‌کیا صید دوم استقلال از سپاهان

ش جولای 2 , 2022
به گزارش مشرق، پس از جذب رضا میرزایی، مدیران باشگاه استقلال به دنبال خرید یاسین سلمانی نیز بوده و مذاکراتی هم در این خصوص انجام شده است. سلمانی یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت «مهدی مهدوی‌کیا» در تیم امید محسوب شده و بازوبند کاپیتانی این تیم ...