وکیل حقوقی باشگاه استقلال: با طلب کلانی که از شرکت اتکا داریم می شود پرونده استراماچونی را بست!

اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال چیزی بیش از یکصد میلیارد از اسپانسرها و حامیان مالی فصول گذشته خود طلب دارد.

به گزارش استقلال نیوز، بحث طلب ده ها میلیاردی باشگاه استقلال از حامیان مالی یا همان اسپانسرهای فصول گذشته این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است.

سید صادق جدایی، مشاور و وکیل حقوقی باشگاه استقلال در خصوص پرونده شکایت استراماچونی از این باشگاه و همچنین طلب های میلیاردی از اسپانسر و حامیان مالی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شاید رای پرونده استراماچونی در CAS قطعی بماند

پرونده های استقلال شامل چند دست خواهد بود. برخی پرونده های مطالباتی از سال های گذشته است که اغلب به دوران مدیریتی ۵ سال پیش مربوط هستند و در حال دفاع هستیم. پرونده های دیگری در محاکم فدراسیون و فیفا داریم که شامل شکایت بازیکنان و مربیان است که مهم ترین آن پرونده استراماچونی خواهد بود که رای آن یک میلیون و سیصد و شصت و پنج هزار یورو به اضافه ۵ درصد مبلغ سالیانه برای باشگاه صادر شده بود که ما تقاضای شرح رای کردیم و پرونده را به CAS بردیم. شاید این رای قطعی بماند و حتی پرداخت بیشتری نیز در این پرونده داشته باشیم. هزینه دادرسی پرونده استراماچونی در حال پرداخت است.

باشگاه استقلال ۵۰-۶۰ میلیارد تومان از شرکت اتکا طلب دارد

قسمتی از مطالبات باشگاه مربوط به شرکت اتکا است که سقف حدود ۵۰-۶۰ میلیارد تومان دارد که ۲ سال و نیم به این شرکت خدمت دادیم اما ریالی از سوی این شرکت پرداخت نشده و در تلاش هستیم مطالبات را وصول کنیم. احتمالا این موضوع را از محاکم خاص پیگیری کنیم و هزینه دادرسی آن چیزی حدود ۲ میلیارد تومان است که نتوانستیم تمبر بزنیم و از طریق مذاکره هم راه به جایی نبردیم.

اگر بتوانیم مطالبات اتکا را وصول کنیم، می توانیم طلب استراماچونی را بپردازیم و چند بدهی دیگر را تسویه کنیم.

* شیخ دیاباته تا پایان فصل با ما خواهد بود

قرارداد های فوتبالی به صورت یک فصل ورزشی منعقد می شوند و تاریخ هایی که در قرارداد قید می شود تا پایان فصل خواهد بود و شیخ دیاباته تا پایان فصل در اختیار استقلال است.

* افرادی که در گذشته به استقلال پول دادند با سودهای کلان پول خود را وصول می کنند!

باشگاه استقلال متکی به بودجه دولت نیست و برخی حامیان مالی نیز پولی به ما نداده اند و به همین منظور افرادی پولی را به باشگاه دادند و قراردادهایی منعقد شده است. برخی از این قراردادها به صورت قرض الحسنه بوده و همین الان دعاوی جاری داریم و افرادی که در گذشته به باشگاه پول داده اند با سودهای کلان پول های خود را از باشگاه وصول می کنند.

* کارگزار سابق باشگاه بیش از 50 میلیارد به استقلال بدهی دارد

فکر می کنم از کارگزار سابق باشگاه طلبکار هستیم. این شرکت ۲ سال با استقلال قرارداد داشت و مجموع تعهداتش به استقلال ۵۲ میلیارد تومان بوده است که این رقم کف تعهد بوده و آن قراردادها آپشن هایی داشته که باید چیزی حدود ۹۰ میلیارد تومان به استقلال پرداخت می کردند که تنها ۴۷ میلیارد تومان واریز شده و باید مابقی را دریافت کنیم.

* بدهی 15میلیون تومانی باشگاه، اکنون به یکصد میلیون تومان رسیده!

حکم توقیف اموال باشگاه استقلال به خاطر بی نظمی حقوقی باشگاه رخ داده و فکر می کنم در یک سال گذشته باشگاه نظم پیدا کرده است. 15میلیون تومان از ۷-۸ سال پیش به باشگاه پرداخت شده که اکنون این رقم به یکصد میلیون تومان رسیده و باعث شده حکم توقیف اموال صادر شود. متاسفانه مامور به باشگاه آمده بود و نسبت به این فرد بدبین بودم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ ما خبر نداریم، اینها استقلال را تجزیه کردند!

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص طلب لکیچ مربی صربستانی سابق این تیم/ پیگیر‌ی‌ها برای پرداخت این طلب ادامه دارد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشید مظاهری: با تمام وجود تنهایی یک تیم را درک کردم؛ نمی گذاریم استقلال را یک تیم معمولی کنند

س ژوئن 15 , 2021
دروازبان تیم فوتبال استقلال(تاج) در استوری اینستاگرام خود نسبت به وضعیت تاسف برانگیز باشگاه استقلال واکنش نشان داد. به گزارش استقلال نیوز،  رشید مظاهری دروازبان ملی پوش تیم فوتبال استقلال همزمان بت اعتراض دسته جمعی بازیکنان این تیم نسبت ب...