وقتی استقلالِ مجیدی جنبه گل زدن ندارد!/ گل نزده گل می خورند!

سرویس ورزش مشرق – در مصاف آخر استقلال روبروی نساجی مازندران بازیکنان این تیم تهرانی برای چندمین دیدار متوالی که فرهاد مجیدی هدایت این تیم پس از وینفرد شفر و آندره‎آ استراماچونی را در دست گرفته پس از دقایقی کوتاه دروازه شان را باز شده دیدند. مشکلی که کم کم به حربه حریفان استقلال برای جبران گل خورده تبدیل شده است و حتی با زدن شوت‎های از راه دور برای تلافی گل خورده مبادرت می کنند. در ادامه به ۵ مسابقه و دقایقی که شاگردان مجیدی نتوانستند از گلشان مراقبت کنند پرداخته شده است.

*نساجی مازندران؛ ۲ دقیقه!

در آخرین دیدار، استقلال با پنالتی شیخ دیاباته در دقیقه ۴۰ دروازه نساجی را باز کرد ولی درست ۲ دقیقه بعد در حالی که هنوز تیم تحت تأثیر فضای شاد درون و بیرون زمین سرگرم بود، محمد میری با یک شوت از راه دور گل مساوی را به تور دروازه حسینی چسباند!

*فولاد خوزستان؛ ۱۵ دقیقه!

در دیدار هفته هفدهم و عقب افتاده لیگ نوزدهم باز هم استقلال گل اول را در دقیقه ۱۲ توسط روزبه چشمی زد ولی درست ۱۵ دقیقه بعد فولادی ها گل خورده را تلافی کردند و بازی ۱-۱ و در پایان با شکست استقلال (۱-۲) همراه شد.

*پرسپولیس؛ ۵ و ۳۷ دقیقه!

دربی حساس برگشت لیگ نوزدهم هم با چنین وضعیتی همراه بود. استقلال در دقیقه ۲۴ توسط امیرارسلان مطهری به گل رسید ولی ۵ دقیقه بعد علی علیپور دروازه حسینی را باز کرد. سپس این تیم در دقیقه ۵۲ دومین گلش را هم توسط مطهری به بیرانوندو پرسپولیس تحمیل کرد ولی در دقیقه ۸۹ و ۳۷ دقیقه بعد، باز هم گل خورد تا توانایی مراقبت از گلش را نداشته باشد.

*الدحیل؛ ۲ دقیقه!

در مراحل گروهی دیدارهای فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا هم تیم فرهاد مجیدی از این بابت لطمه خورد. جایی که دیدار با الدحیل ۱-۱ مساوی شد. استقلال در دقیقه ۵۳ توسط روزبه چشمی به گل رسید ولی درست ۲ دقیقه بعد در دقیقه ۵۵ ادمیلسون جونیور گل تساوی را به ثمر رساند!

*استقلال خوزستان؛ ۲ و ۱۱ دقیقه!

در اولین دیداری که فرهاد مجیدی هدایت تیم استقلال را پس از وینفرد شفر در دست گرفته بود استقلال با همنام خوزستانی اش دیدار داشت که ایسما در دقیقه ۲۵ گل زد ولی باز هم ۲ دقیقه بعد امیری دروازه استقلال را گشود! علی کریمی هم در دقیقه ۶۸ گل زد ولی بار دیگر خلعتبری ۱۱ دقیقه بعد دروازه استقلال را گشود تا برای دومین بار بازی به تساوی بکشد. گرچه در نهایت استقلال با گلهای تبریزی(۸۶) و علی کریمی(۹۰) ۲-۴ برنده شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان ۲۰۱۸

ش جولای 25 , 2020
به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته یک نظرسنجی برگزار کرد تا بهترین های خط دفاع در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ را انتخاب کند. در قسمت نامزدهای کسب عنوان بهترین مدافع راست آسیا نام وریا غفوری، کاپیتان استقلال حضور داشت. در پایان این نظرسنجی...