وعده سعادتمند امروز محقق می‌شود؟

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران پس از سپری کردن تغییرات مدیریتی در سال گذشته، سال جدید را معرفی احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید آغاز کردند.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در زمان مدیرعاملی امیرحسین فتحی از روزهای ابتدایی مدیرعاملی این باشگاه با انبوه بدهی‌ها و شکایت‌ها رو به رو شد. در حال حاضر وینفرد شفر، گادوین منشا و ایسما به عنوان طلبکاران باشگاه استقلال شکایت از سوی فیفا را در دست دارند.

بازیکنان تیم استقلال تا پایان سال گذشته وعده مالی که باشگاه اعلام کرده بود را محقق ندیدند و این مسئله گلایه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی و وریا غفوری به عنوان کاپیتان تیم را به دنبال داشت. سعادتمند از روز معرفی به عنوان مدیرعامل جدید اعلام کرده بود سعی دارد این مشکل را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

شرط بازیکنان استقلال برای تمدید قرارداد

سعادتمند در هفته گذشته روی آنتن زنده اعلام کرد به دنبال افرادی پولساز برای خدمت به باشگاه استقلال است و تلاش او و همکارانش این خواهد بود که تا پایان فروردین‌ماه درصدی از حقوق بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کند.

مدیرعامل آبی‌ها قرار شد این مشکل را با حضور حامی مالی جدیدی برطرف کند که چند روز پیش مشخص شد این فرد حتی توانایی پاس کردن یک چک 20 میلیون تومانی را هم در ماه گذشته نداشته است و او اعلام کرد تا پایان فروردین  یک پرداختی به باشگاه خواهد داشت که با این مبلغ درصدی از طلب بازیکنان از جمله دیاباته و میلیچ تسویه می‌شود.

تا به این لحظه پولی از سمت حامی مالی جدید به باشگاه تعلق نگرفته است و در صورتیکه تا پایان امروز سعادتمند نتواند پرداختی بازیکنان را انجام بدهد با اولین چالش پس از قول‌های برنامه فوتبال برتر مواجه خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اتفاق خوب برای تیم استقلال

ی آوریل 19 , 2020
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم اهل جمهوری مالی که به دلیل گلزنی های متوالی اش از محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم برخوردار است، در حالی ایران را ترک کرد که مقادیر زیادی از این باشگاه مطالبه داشت.از آنجایی که دیاباته در کنار بازیهای خوب و گلزنی های...