وضعیت مبهم دو مدافع استقلال برای دیدار با گل گهر

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران با توجه به تعویق دیدارشان در هفته هشتم، در روز دهم دی ماه و در چارچوب هفته نهم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان به میدان می‌روند.

سیرجانی‌ها با نتایج خوبی که در این فصل از مسابقات گرفته‌اند همچنان در صدر جدول قرار دارند و آنها پیش از بازی با استقلال یک دیدار مهم با تیم پایین جدولی ذوب آهن در پیش دارند.

محمود فکری در حالی تیمش را برای این دیدار آماده می‌کند که وضعیت دو مدافع آسیب دیده آنها مشخص نیست و ممکن است آنها را برای این دیدار در اختیار نداشته باشد.

محمد نادری و عارف غلامی دو مدافع آسیب دیده آبی‌ها هستند که مراحل درمانی خود را پیگیری می‌کنند و حضور یا عدم حضورشان در نزدیک‌ترین دیدار آبی پوشان مشخص نیست.

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان ساعت ۱۶:۲۰ چهارشنبه ۱۰ دی در سیرجان برگزار می‌شود.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “وضعیت مبهم دو مدافع استقلال برای دیدار با گل گهر

  1. به خدا دیگه ازدست این تیم خسته شدیم. مگه تیم های دیگه تمرین نمی کنند.بازی نمی کنند.هرروز بجای هرچیز خبر مصدومیت بازیکن برامون میزارید.ماچه گناهی کر ده ایم که شدیم هواردار استقلال.
    اصلا تعطیلش کنید وخیال همه راراحت کنید.این نشد تیم داری.بازی کن یا مصدوم است یا حال نداره بدود.
    اما برا پول گرفتن صد سر وصد گردن ازتیم های دیگه سرترن.
    بدبختی ازبدبستن قرارداد است.باید قراردادی ببندی که بازیکن اگه کم کاری کرد.با نظر کمیته فنی ومدیریت تنها حقوق ناچیزی دستش برسه.چون زمان تعصب به پیراهن تیم گذشته همه سکه پول را می شناسند.پس تنبیه هم باید پولکی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صبر و تحمل هواداران استقلال کم شده است

ی دسامبر 20 , 2020
به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر و انتقادها از عملکرد این تیم اظهار داشت: همانطور که کادر فنی گفته بود، ایرادات باید برطرف شوند و به همین دلیل باید صبر کرد. برای بر طرف...