وریا غفوری: من و کریمی امروز با قدرت در تمرین خواهیم بود؛ نشر اکاذیب فقط برای حاشیه سازی است!

وریا غفوری

دفاع راست ملی پوش استقلال گفت: با صلاحدید کادرفنی در بخش تاکتیکی شرکت نکردم ولی امروز من و کریمی با قدرت در تمرین خواهیم بود و خود را برای مصاف با سپاهان آماده می‌کنیم.

        

 به گزارش استقلال نیوز، امروز برخی رسانه‌ها در خبری کذب مدعی شدند وریا غفوری و علی کریمی در اعتراض به بازگشت دانشگر به تمرینات، تمرین روز گذشته استقلال را نیمه کاره رها کرده‌اند.

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، دراین خصوص، صحبت کوتاهی انجام داد که در ادامه می خوانید:

     

امروز من و کریمی با قدرت در تمرین خواهیم بود

واقعا بعد از شنیدن این خبر دروغ تعجب کردم. علی کریمی به دلیل درگذشت دختر خاله‌اش، روحیه مناسبی برای تمرین نداشت و با هماهنگی آقا فرهاد در تمرین تاکتیکی شرکت نکرد. من هم مچ پایم درد داشت و چون می‌خواهم به تیم در مقابل سپاهان کمک کنم، با صلاحدید کادرفنی در بخش تاکتیکی شرکت نکردم ولی امروز من و کریمی با قدرت در تمرین خواهیم بود و خود را برای مصاف با سپاهان آماده می‌کنیم.

مجموعه تیم استقلال امروز همدل است

نشر این اخبار کذب از سوی حاشیه‌سازان و بازنشر آن از سوی دیگر حاشیه‌سازان، بدون شک با اهدافی دیگر انجام می‌شود. مجموعه تیم استقلال امروز همدل است و می‌خواهد در بازی‌های باقی مانده دل هواداران را شاد کند و تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقی مانده است.

اخبار استقلال

   


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ دانشگر بعد از معذرت خواهی به تمرینات بازگشت

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجوز بازی هافبک استقلال باز هم صادر نشد

ج جولای 31 , 2020
به گزارش مشرق، چند هفته است که مسئولان استقلال در حال رایزنی با سازمان لیگ هستند تا بتوانند مجوز بازی داریوش شجاعیان را از سازمان لیگ بگیرند. این بازیکن در نیم فصل اول مسابقات در دیدار با سایپا از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت و نام او از فهرست اس...