وریا غفوری: برخی، قهرمانی در آسیا را راحت جلوه دادند

به گزارش مشرق، وریا غفوری در حاشیه جلسه تمرینی عصر امروز (پنج‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایران در امارات اظهار کرد: این، مرحله آخر اردوی ماست و شرایط نیز خوب است. هر روز تمرین‌های منظمی انجام می‌دهیم و کار می‌کنیم تا برای بازی‌ها آماده شویم. کمپ اینجا عالی و استثنایی است. کمپ، هم امکانات و هم زمین چمن مناسبی دارد.

او درباره قرار گرفتن در ترکیب اصلی گفت: نه تنها من بلکه همه بازیکنان رقابت دارند و دوست دارند با قرار گرفتن در ترکیب اصلی، به تیم ملی کشورشان کمک کنند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم برای تیم ملی بازی کنم. هر چه دارم می‌گذارم تا کمکی به تیم ملی داشته باشم.

غفوری هم‌چنین درباره افزایش انتظارها برای کسب قهرمانی در جام ملت‌ها عنوان کرد: پتانسیل تیم بالاست اما یک سری از افراد بعد از جام جهانی طوری جلوه دادند که قهرمانی در آسیا بسیار راحت است. درحالی‌که تیم‌های زیادی با هزینه‌ها و امکانات بیش‌تر از ما درحال تلاش کردن هستند اما قهرمان هم نمی‌شوند. اما کل بازیک‌نان هدف‌شان این است تا به جایگاه خوبی برسیم و دل مردم شاد شود.

وریا غفوری در پایان تاکید کرد: از دست دادن جام جهانی برای من، تجربه بدی بود اما دوست نداشتم جام ملت‌ها را از دست بدهم. بنابراین جنگیدم و اینجا هم فرصت دارم تا بازهم بجنگم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فریاد استقلالی‌ها بلند شد؛ آقای تاج، در فدراسیون شما چه می‌گذرد؟

پ دسامبر 27 , 2018
به دنبال شکایت باشگاه استقلال از سازمان لی...