وریا غفوری بازی با سایپا را هم از دست داد

به گزارش مشرق، وریا غفوری در بازی با العین مصدوم شد و نتوانست تا پایان به بازی ادامه بدهد و بعد از این بازی در ٢ بازی برابر نساجی مازندران و پرسپولیس غایب بوده است و نتوانسته بازی کند.

البته وریا در تمام تمرینات قبل از بازی با پرسپولیس شرکت کرد اما به دلیل تمرین در چمن مصنوعی آسیب دیدگی اش تشدید شد و به همین دلیل این بازی حساس را از دست داد و پژمان منتظری به جای او در پست دفاع راست بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

استقلال -سایپا؛ جدالی برای انتقام

اما بعد از نظر پزشکان استقلال مشخص شد که وریا غفوری به بازی با سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر هم نخواهد رسید و این بازیکن باید همچنان مراحل درمانی خود را ادامه بدهد.

تیم فوتبال استقلال فردا در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که این تیم با شکست برابر پرسپولیس شانسش برای رسیدن به قهرمانی کم شده است اما برای اینکه بتواند دوباره شانس‌های خود را زنده کند نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این بازی دارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حاجیلو: اسماعیلی به استقلال بدهکار شد

س آوریل 2 , 2019
به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو در خصوص حواشی رخ داده بین بازیکنان بعد از دربی گفت: ۵٠ سال است در این فوتبال هستم، آن روز، روز استقلال نبود. بازیکن استقلال هم وقتی می بیند سر هواداراش پایین است عصبی می‌شود. این بچه‌ها غیرت دارند. من نمی‌خواهم همه چیز را باز...