ورود پرسپولیس به موضوع نظرسنجی AFC +عکس

به گزارش مشرق، در حالی که در ابتدا سیدجلال حسینی با کسب درصد بیشتر آرا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد، به یکباره شرایط تغییر کرد و اکنون فرهاد مجیدی آرای بیشتری نسبت به کاپیتان پرسپولیس دارد. این موضوع اکنون حواشی بسیاری را خلق کرده است. اکانت رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام در یک استوری نوشت:

براساس پیگیری انجام شده با بخش رسانه ای AFC اعلام شد که رای گیری پایان یافته است! پیام AFC بدین گونه است: "رای گیری تمام شده. در حال بررسی هستیم اما مسئله ای وجود دارد که معتقدیم شخصی در حال دستکاری آن است. ما از عاملین نظرسنجی کمک خواسته ایم"

این موضوع در حالی است که بر افراد شرکت کننده در این نظرسنجی هر لحظه اضافه می شود. در آخرین تصویری که ما ذخیره کردیم، فرهاد مجیدی از سایرین جلوتر بود و شرکت کنندگان این نظرسنجی تعداد 6 میلیون و 219 هزار و 93 نفر بودند. در تصویر زیر می بینید که شرکت کنندگان در این نظر سنجی برخلاف اعلام پایان آن توسط AFC همچنان در حال افزایش است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نامه اسماعیل خلیل زاده از قرنطینه به عبدالرضا موسوی/ برای ساختن استقلالی رویایی و کسب ستاره سوم، لطفا برگرد..

ش مارس 28 , 2020
رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به عبدالرضا موسوی خواستار بازگشت او به جمع هیات مدیره این باشگاه شد.     به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال که در روزهای اخیر به ویروس کرونا مبتلا شد و هم...