ورود سریال استقلال به شبکه خانگی!

سرویس ورزش مشرق – باشگاه استقلال تقریبا هر هفته با معضلاتی تازه در اشکال متفاوت روبروست. معضلاتی که به نظر می رسد هیچ یک قابل حل نیستند ولی در نهایت و در آخرین لحظات که بیننده تصور می کند الان است که کار از کار بگذرد و شخصیت های سریال به دردسر بیافتند آن اتفاق خطرناک یا ناراحت کننده رخ نمی دهد! این روزها هوادار استقلال همزمان با دنبال کردن سریالهای شبکه خانگی هفتگی هر هفته یا بعضا هر دو، سه روز درمیان یک قسمت جدید از ماجراهای دردناک استقلال را می بیند و یا خبرش را می شنود که دست کمی از این سریال ها ندارند و شانه به شانه و یا حتی پرکشش تر از آنها، مخاطب استقلالی را بدنبال خود می برد!

*کرونا!

پس از ماجراهای ابتدای فصل و جدایی استراماچونی و مصائب سختی که این تیم در فاز مدیریت سپری کرد، در روزهایی که به نظر می رسید با ورود علی فتح اله زاده، شوالیه استقلال، سوار بر اسب موفقیت تیم را از زمین بلند می کند، کرونا گریبان ناجی همیشگی استقلال را گرفت و بعد هم مشکلات اقتصادی و دورماندن بازیکنان از تمرینات، همه و همه دست به دست هم دادند تا وقتی استقلال پس از ۴ ماه دوری از میادین به فوتبال برگشت آن استقلال قبل نباشد و از ۳ بازی اول ۲ امتیاز بیشتر دشت نکند! کرونایی شدن مهره های ریز و درشت تیم هم از دیگر معضلات این مدت با چاشنی ویروس بود.

*بازی در جنوب!

از مشکلات دیگر سریالِ بدبیاری های استقلال، بازی های برنامه ریزی شده این تیم در جنوب است. تیمی که با یک سفر به اهواز کلی کرونایی روی دستش ماند به فاصله دو هفته، باز هم راهی آبادان شد و در خوزستان با وضعیت قرمز به میدان رفت و حالا همه نگرانند که پس از ۱۴ روز، باز هم کسی به این درد مبتلا می شود یا نه! اما این پایانِ جنوب استقلال نیست، که این تیم باید برای دیدار با پارس جنوبی راهی جم و بوشهر با وضعیت خیلی قرمز شود و دردسری تازه و افکاری مشغول تر!

*بدهی و پنجره بسته!

از غم انگیزترین بخش های این سریال از راه رسیدن بی وقت احکام فیفا برای شکایت های شفر، نایدنوف و به زودی استراماچونی است! تهیه دلار فعلاً ۲۲ هزار تومانی برای پرداخت بدهی ۵۵۰ هزار دلاری شفر و ۳۳۰ هزار دلار نایدونوف و سپس یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری مربی ایتالیایی به علاوه بدهی های قبلی به اعضای هیأت مدیره (موسوی) هم از دیگر گره هایی است که روز به روز روی گره های قبلی سریال اضافه می شوند!

*بیکاری استراماچونی!

بدترین بخش این سریال غم انگیز بیکاری آندره آ استراماچونی است. مربی که اگر مانند شفر پس از جدایی از استقلال راهی تیم جدیدش می شد این باشگاه به جای یک میلیون و ۸۰۰هزار دلار باید ۸۰۰هزار دلار به او می پرداخت ولی از بد روزگار و با کسب نتایج عالی در استقلال، او هنوز نتوانسته برای خودش تیمی دست و پا کند! گرچه به نظر می رسد استرا با داشتن یک مدیر برنامه هوشمند بدون تیم مانده تا پول بیشتری بگیرد و این هم قوز شده بالای قوز استقلال و احمد سعادتمند.

*مصدومیت و اخراج!

استقلال هنوز به لیگ برنگشته با اخراج علی کریمی، عارف غلامی، فرهاد مجیدی و چهار کارته شدن های ریگی، رضاوند و سایرین مواجه شده است. پارگی رباط صلیبی تبریزی، آذری و عدم صدور مجوز بازگشت داریوش شجاعیان به لیست استقلال هم دیگر موضوع پرکشش این سریال است که کار فرهاد مجیدی و سعادتمند را سخت تر از همیشه کرده است. 

حالا باید دید در این 6 بازی باقیمانده برای استقلال چه داستان هایی دیگری پیش می آید و این سریال کجا به سرانجام می رسد؟

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهتاش فریبا: نساجی با مربی گری فکری بسیار سختکوش شده است؛ برای اولین بار دست مجیدی خالی نیست!

پ جولای 23 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید به رضا حسن زاده که آرش داجلیری ساخته و فرهاد مجیدی که در این شرایط سخت به این بازیکن جوان اعتماد کرد تبریک بگویم.                   به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا...