وحید ایمانی نیامده استعفاء کرد؛ پای دخالت دولت در میان است!

وحید ایمانی

وحید ایمانی که چند روز پیش با حکم امیرحسین فتحی به عنوان معاونت فرهنگی و امور رسانه‌ای استقلال انتخاب شده بود در اقدامی عجیب از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش استقلال نیوز؛ وحید ایمانی که تنها سه روز پیش حکم معاونت فرهنگی و امور رسانه‌ای باشگاه استقلال را دریافت کرده بود، صبح امروز از سمت خود استعفا داد و دلیل این استعفا را درخواست مدیر عامل  باشگاه به خاطر «فشارهای افراد منتسب به دولت» عنوان کرد.

این ناهماهنگی ها در باشگاه بزرگ استقلال به اتفاق ساده و تکراری تبدیل شده است و مدیرعامل این باشگاه به جای سروسامان داده به وضعیت به وجود آمده به دنبال جلب رضایت دولت و وزارت ورزش است.

وحید ایمانی با انتشار بیانیه ای از فشار عوامل غیرورزشی پرده برداشت که در ادامه می خوانید:

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر فتحی مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال؛

احتراما پیش از هر مطلبی از حسن اعتماد حضرتعالی به این جانب سپاسگزارم و به خوبی مطلعم که سه روز گذشته، روزهای پر حاشیه ای برای شما بوده است.

بنا به درخواست حضرتعالی که یقیناً این امر از سوی مجوعه دولت به شما تحمیل شده، استعفای خود از معاونت فرهنگی و امور رسانه ای باشگاه استقلال را تقدیم میکنم.

این مدت کوتاه مسئولیتم، تجربه ای بزرگ به تجارب مدیریتی گذشته ام افزود و آن اینکه در ورزش کشور ما، مقوله فرهنگ هیچ جایگاهی ندارد و این خلل نه به باشگاهها مربوط بوده و نه به فدراسیون ها؛ و منشا بزرگتری در مدیریت کلان ورزش کشور دارد.

وقتی مدیر کلان ورزش کشوراز اخلاق و منش پهلوانی بدور باشد پس یقیناً و به طبع آن فرهنگ و اخلاق هیچ وقت به ورزش و استادیوم های ما راه نخواهد یافت.و نکته دیگر آنکه، در سه روز گذشته تازه فهمیدم که چرا هواداران عزیز استقلال این همه از دولت تدبیر و امید ناراحت و نالانند! سه روز است که نیمی از دولت مردان ، از آشنایان و ظریفان و واعظان و یادگار یادگاران، امور مملکت را رها کرده اند و تلفن به دست ، در تلاش برای استغفا دادن وحید ایمانی هستند.

حاشا و کلا به این عزم راسخ که اگر این عزم در امور اداره کشور مخصوصاً معیشت مردم و اقتصاد کشور هم وجود داشت، کشوری گلستان داشتیم ! و یقین حاصل کردم که تا زمانی که این دولت بر مسند اجرایی کشور حاکم است، باشگاه مظلوم استقلال و هواداران مظلوم تر آن روی شادی و قهرمانی را نخواهند دید.

خدای بزرگ را شاکرم که در طول عمر رسانه ای ام آنقدر اثر گذار بوده ام که در کمپین برکناریم در فضای مجازی ، از ضد انقلاب و سلطنت طلب و مجاهدین تا لیبرالها و اصلاح طلبان و فتنه گران همه هم قسم می شوند تا یک فرزند انقلاب با تفکر انقلابی را حذف کنند و این یعنی پیروزی!و در انتها دست تمام هواداران با تعصب و عزیز  این باشگاه بزرگ که در این چند روز ، حقیر را مورد لطف و محبت خود قرار دادند را به گرمی می فشارم و مجدداً در فصل پیش رو کنار آنها خواهم نشست و باهم تیم محبوبمان را تشویق خواهیم کرد.

جناب آقای دکتر فتحی مجدداً از همه تلاش و مذاکراتی که با مجموعه دولت برای کاهش فشارها و ادامه همکاری من با باشگاه داشتید، ممنون و سپاسگزارم و برایتان آرزوی موفقیت و عزت روز افزون دارم.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

برادر کوچک شما وحید ایمانی

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لئاندرو پادوانی: این رفتار مدیریت استقلال حقم نیست؛ من بهترین روز‌ها را با استقلال داشتم

ی جولای 28 , 2019
مدافع برزیلی استقلال گفت: من بخاطر استقلال مصدوم شدم و این رفتار مدیران باشگاه حقم نیست.  به گزارش استقلال نیوز، پنجم اسفند 96 تلخ‌ترین روز زندگی لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال بود. در دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ هفدهم، استقلال در رو...