واکنش معاون استقلال به کمک خواننده خارج نشین

به گزارش مشرق، امیر سلطانی پس از نشست مسئولان چند باشگاه در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه خوبی بود. در مورد پرونده‌های باشگاه در فیفا و سازمان لیگ صحبت کردیم. نبی و بقیه دوستان پیشنهاداتی داشتند و مدیران باشگاه‌ها پیشنهادات خود را مطرح کردند. خروجی جلسه خوب بود و امیدوارم در اولین جلسه هیأت مدیره پیشنهادات بررسی شود.

وی در خصوص ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی گفت: در این مورد صحبتی مطرح نشد. فقط در مورد نوع قراردادها صحبت کردیم که قراردادها به صورت ریالی باشد و دلار و یورو حذف شود. 

معاون باشگاه استقلال در مورد پرونده‌های مالی باشگاه استقلال عنوان کرد: یکسری پرونده‌ها حکم نهایی گرفته‌اند و دو هفته گذشته نامه‌ای به فیفا ارسال کردیم تا از منبع مطالبات‌مان برداشت شود و بقیه پرونده‌ها به PRC می‌رود و در آنجا مهلت کافی برای پرداخت بدهی‌ها را داریم. پرونده جباروف هم جزو همین پرونده‌هاست.

سلطانی تاکید کرد: خطری استقلال را تهدید نمی‌کند. با بخش بین‌الملل فدراسیون صحبت کردیم و قرار است از مطالبات‌مان در فیفا پرداخت شود. 

وی در خصوص پرونده میلیچ گفت: من از این پرونده اطلاعی ندارم، او با مدیرعامل باشگاه در تماس است. 

بیشتر بخوانید:

ورود نهادهای نظارتی به اقدام سعادتمند در استقلال

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به سؤالی در خصوص تشکر مدیرعامل باشگاه استقلال بابت پرداخت بدهی دو بازیکن خارجی تیم توسط یک خواننده خارج نشین و پرداخت نشدن این بدهی‌ها، عنوان کرد: در مورد مصاحبه سعادتمند نمی‌توانم نظر بدهم. پروسه انتقال در اروپا سه الی 5 روز کاری زمان می‌برد. از اروپا به خاورمیانه 10 روز زمان می‌برد  و امکان دارد در یکی دو روز آینده این پول به حسابشان بیاید. من معاون ورزشی باشگاه هستم و نمی‌توانم در مورد پرداخت‌ها نظر بدهم.نمی‌توانم در مورد کسی که در یک جای دنیا کاری کرده است نظری بدهم.

سلطانی در مورد کسر قرارداد بازیکنان اظهار داشت: یکسری بازیکنان خودشان با توافقی که کرده‌اند به صورت خیریه قراردادشان را بسته‌اند.

وی در مورد شروع شدن لیگ برتر تصریح کرد: یک بازیکن وقتی از آمادگی خارج می‌شود 30 روز برای آماده شدن زمان لازم دارد و مسابقات 45 روز به طول می‌انجامد،‌70 روز باید بین فصل‌ها تعطیل باشد و این مسئله پیچیده‌ای است و منتظر تصمیم فیفا و AFC هستیم. 

معاون باشگاه استقلال در مورد تاثیر جلسات مدیران با مسئولان فدراسیون گفت: نبی‌ تازه آمده است و این جلسات خیلی به فوتبال کمک می‌کند.

سلطانی در خصوص درخواست مجیدی برای جذب دستیار، عنوان کرد: مجیدی از همان اول یک دستیار می‌خواست و قرار است یک دستیار جدید برایش جذب شود و قطعا در قرارداد او دقت لازم را انجام می‌دهیم.

وی در مورد مصاحبه های اخیر فرهاد مجیدی اظهار داشت: نمی‌توانم در خصوص صحبت دیگران اظهار نظر کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طغیان ۸ استقلال علیه مدیران باشگاه!

د آوریل 20 , 2020
به گزارش مشرق، احمد سعادتمند در مصاحبه ای که هفته گذشته با برنامه فوتبال برتر انجام داد اعلام کرد پول بازیکنان این تیم را تا پایان فرودین ماه پرداخت می کند که این اتفاق رخ نداد، امروز خبری روی خروجی کانال باشگاه استقلال رفت که پول بازیکنان ظرف روزهای آ...