واکنش مدیر رسانه ای استقلال به اشتباهات داوری بازی مقابل مس/ محمد کاظمی: کوتاه نمی آییم!

محمد کاظمی

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال(تاج) نسبت به داوری دیدار مقابل مس و شایعات در مورد مدیرعامل بعدی این باشگاه واکنش نشان داد.

       

به گزارش استقلال نیوز، محمد کاظمی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال(تاج) پس از پیروزی دیشب آبی پوشان مقابل مس رفسنجان در استوری اینستاگرام خود نسبت به داوری پر حرف و حدیث این دیدار واکنش نشان داد.

تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه در دیدار روز گذشته با 2 گل مقابل مس رفسنجان به برتری رسید اما به اذعان کارشناسان داوری دو خطای پنالتی روی رضاوند و مطهری برای استقلال گرفته نشد.

محمد کاظمی

به گزارش استقلال نیوز، همچنین محمد کاظمی در استوری بعدی اینستاگرام خود در خصوص مطرح شدن نام افراد مختلف و گمانه زنی های رسانه ای برای مدیرعاملی باشگاه استقلال هم واکنش نشان داد و مدعی شد وزارت ورزش و جوانان تا این لحظه با هیچ کسی برای مدیرعاملی این باشگاه جلسه ای برگزار نکرده است.

البته کاظمی در این استوری اینستاگرام خود طعنه ای هم به وزارت ورزش زد و به صورتی کاملا زیرکانه نسبت به بی تفاوتی وزارت ورزش در خصوص مسند مدیرعاملی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

محمد کاظمی

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ برد دلچسب استقلال مقابل مس؛ فکری پشت پنجره بسته از مس طلا ساخت!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وریا غفوری: این گلم را به فال نیک می‌گیرم؛ ناراحتم که در تیم ملی روی نام من خط قرمز کشیدند

ی نوامبر 8 , 2020
کاپیتان تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: من تیم ملی را ساده بدست نیاورده بودم که به آسانی بخواهند روی نام من خط قرمز بکشند، دوست داشتم با این شادی پیغام من را ببینند.           به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال اس...