واکنش سپیدرود به کمک‌های عضو هیات مدیره استقلال

به گزارش مشرق، باشگاه سپیدرود رشت در متنی در خصوص برخی کارشکنی ها در قبال این باشگاه مطلب زیر را منتشر کرده است:

این روزها که به همت آدم کوتوله های غریبه و آشنا در سال های دور و نزدیک؛ نفس های سپیدرود به شماره افتاده، سیاه دلان نه تنها سکوت پیشه نکرده و خاموش نشدند بلکه با قدرتی بیشتر بر طبل نفرت پراکنی خود می کوبند تا همان انگشت شمار افرادی که هنوز امید بهبود در دل دارند را از پیرامون سپیدرود همیشه مظلوم فراری دهند.

اینکه سپیدرود بیشتر از یک سال است که مالک ندارد و چند سال است از فرط بدمالکی دست به دست می شود برای سیه دلان غنیمت  است و نوید شادی اما وقتی صاحب هتل کادوس رشت سپیدرود بی پناه را زیر و بال و پر می گیرد و نمی گذارد اعتبار لکه دار شده اش بیشتر از این دست مالی گردد، می شود ابلیس!

بیشتر بخوانید:

پاشازاده: گل‌گهر کار کثیفی کرد

اینکه عمر مالکیت در سپیدرود به سه چهار ماه نمی رسد مشکلی نیست اما وقتی خلیل زاده برای خرید در بحبوحه روزهای صعود به لیگ برتر پیش قدم خرید بود هزار سنگ انداختند و هزار اما آوردند تا فراریش دهند چرا که آنها سپیدرود را یتیم می خواهند و بی کس تا خودشان بمانند و سودش را ببرند.

اینکه در این وانفسای بی کسی خلیل زاده پدر و پسر همچنان بر سر قولی که چهار سال پیش به هواداران داده بودند هستند و می خواهند کمک حال تیم شهرشان باشند آنقدر برای ما بزرگ و ارزشمند هست که وزوز مگس های خارج نشین و سنگ اندازی منفعت طلبان داخلی هرگز خللی در قدرشناسی ما از ایشان به وجود نمی آورد.

شما در روزهایی که آوردن نام سپیدرود برای خیلی ها کسرشان بود کنارمان بودید و در روزهای پیروزی که مگسان دور شیرینی سپیدرودمان را گروگان گرفتند به کناری رفتید (و کاش نمی رفتید) و امروز در اوج تنهایی دوباره دست یاری مان را به گرمی فشردید.

ما سپیدرودی ها در تلخی های دوران اگر هیچ یاد نگرفته باشیم فرق دوغ و دوشاب را از صد فرسخی تشخیص می دهیم و می دانیم که باید قدردان رفقایی باشیم که در بی کسی کنارمان هستند وگرنه عاشقان بند کیف که فراوانند و بی شمار.

از شما هم می خواهیم که اجازه ندهید سنگ اندازی های سیه دلان شمارا دلسرد کند و ما را ناامید.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رمضانی: نمی‌دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم

س جولای 21 , 2020
به گزارش مشرق، سعید رمضانی درباره آخرین وضعیت داریوش شجاعیان برای اضافه شدن به لیست این فصل تیم فوتبال استقلال گفت: روز گذشته بار دیگر پیگیری کردیم که در هیئت رئیسه سازمان لیگ بتوانیم مجوز اضافه شدن نام شجاعیان به لیست استقلال را بگیریم. منتظر هستیم که...