واکنش سرپرست استقلال به شایعه جدایی دیاباته

به گزارش مشرق، سعید رمضانی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون جدایی شیخ دیاباته از استقلال مطرح شده و حتی عنوان شد اگر این بازیکن یک سنت از قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگیرد به تهران برنمی‌گردد، گفت: تا جایی که من می‌دانم سعادتمند در حال تلاش برای پرداخت پول این بازیکن است و این صحبت‌هایی که شما می‌کنید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشنیده‌ام. حداقل تا امروز بحثی در مورد جدایی دیاباته در باشگاه مطرح نشده و این موضوع صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این بازیکن در ارتباط هستید یا خیر، گفت: چرا در ارتباط نباشیم؟ مشکل خاصی بین ما و دیاباته وجود ندارد و باشگاه تا امروز در چند بخش مطالبات وی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کرده و تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که پول وی و میلیچ به حساب آنها بنشیند. یک سری حواشی هم معمولا پیرامون اتفاقات استقلال رخ می‌دهد که واقعی نیست و زیاد نباید به آنها پرداخت.

بیشتر بخوانید:

وعده شیرین دیاباته به هواداران استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص این که آیا باشگاه کار تمدید قرارداد بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرده یا خیر، گفت: مدیر عامل باشگاه در جریان قراردادهای بازیکنان هست و من هم از این موضوع اطلاعاتی دارم، اما حقیقت این است تا زمانی که تکلیف لیگ مشخص نشود ما نمی‌توانیم اقدام جدی انجام دهیم. ابتدا باید ببینیم لیگ ادامه خواهد داشت یا خیر. سرمربی تیم باید بنشیند و لیست مد نظر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مدیرعامل باشگاه بدهد، تمدید قرارداد با بازیکنان پروسه خاص خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد و تا زمانی که تکلیف ادامه مسابقات یا تعطیلی آن مشخص نشود، نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. تأکید می‌کنم در جریان ریز قرارداد بازیکنان هستیم ولی از حالا نمی‌توانیم مواضع رسمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کنیم.

رمضانی در خصوص این که روز گذشته رسما اعلام کرد باشگاه استقلال مخالف ادامه لیگ است، گفت: بحث ما مخالفت نیست. ما می‌گوییم اگر می‌توانند مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با شرایط بهداشتی و پروتکل‌های لازم برگزار کنند با کمال میل به مسابقات ادامه می‌دهیم. سؤال ما این است؛ آیا برای جلوگیری از اتفاق ناخوشایند برنامه خاصی چیده شده است؟ آیا به عواقب برگزاری بازی‌ها با شیوع ویروس کرونا فکر کرده‌ایم؟

وی خاطرنشان کرد: در بهترین لیگ‌های اروپا مسابقات ادامه پیدا کرده ولی اگر دقت کنید آنها هم دچار مشکلاتی شده‌اند. اگر قرار است اتفاقی بیتفد و خدای ناکرده جان بازیکن یا عوامل مسابقات فوتبال به خطر بیفتد، بهتر است مسابقات برگزار نشود. خواهش ما این است که تصمیم کارشناسی بگیرند تا خدای ناکرده پشیمانی به بار نیاید.

رمضانی در خصوص اعتراض کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به این موضوع که اگر مسابقات برگزار نشود حق این تیم در راه قهرمانی خورده خواهد شد، گفت: بحث ما اصلاً قهرمانی و این گونه مسائل نیست. مسأله ما این است که راهکار درستی برای مسابقات داشته باشند. تصمیم‌گیرنده در زمینه ادامه مسابقات باشگاه استقلال نیست و ستاد مبارزه با کرونا و مقامات بالادستی در این زمینه تصمیم می‌گیرند، وگرنه تأکید می‌کنم اگر زیرساخت‌ها برای برگزاری مسابقات وجود دارد، با کمال میل آماده ادامه مسابقات هستیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص این که محمدرضا اکبریان در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد که در دیدار استقلال و نفت آبادان دچار اشتباه شده و البته این موضوع واکنش فرهاد مجیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پی داشت و در ادامه رفعتی از مجیدی خواسته تا فضا را متشنج نکند گفت: فرهاد مجیدی حق داشته که ناراحتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ابراز کند،  آقای رفعتی نظر خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کرده، ولی واقعیت این است که حق استقلال خورده شده و یک اشتباه بزرگ صورت گرفته است. همه هم می‌دانند خیلی از معادلات برهم خورده است. طبیعی است وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد، روی یک مربی فشار ایجاد شود. مجیدی مدعی بود این همه فریاد زده  و حرص و جوش خورده که توپ گل شده اما کسی حرف او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول نکرده است، حالا هم این اظهار نظرهای داوران نوشداروی بعد از مرگ سهراب است و به هیچ دردی نمی‌خورد. وقتی پرونده بسته شده، دیگر دوایی برای درد استقلال نیست، هر چند از این جور مشکلات برای استقلال زیاد به وجود آمده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرهنگ مدیران ما آماتور است

س مه 12 , 2020
به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی در مورد اختلاف مدیران عامل فعلی و قبلی باشگاه استقلال بر سر مساله حقوق، اظهار داشت: ما از 4 زاویه می‌توانیم این موضوع را بررسی کنیم. زمانی است که رسانه‌ها بر اساس یک خبر ناقص خبرسازی می‌کنند و آن را پرورش می‌دهند، زم...