واکنش سازمان لیگ به اعتراض درباره لغو بازی استقلال: دیدار پرسپولیس و نساجی را هم لغو کردیم

به گزارش مشرق، لغو دیدار استقلال و نفت آبادان باعث اعتراض برخی باشگاه‌ها شد تا جایی که مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در صفحه مجازی خود اعلام کرد ما (پرسپولیس)  در شرایط کرونایی به آبادان رفتیم اما این مسابقه لغو شد.

سهیل مهدی در خصوص دلیل لغو بازی استقلال و نفت آبادان گفت:  این درخواست (لغو بازی)  حدود ۵، ۶ روز قبل ارسال شد و ستاد مقابله با کرونا هم موضوع را بررسی کرده و در نهایت به این نتیجه رسید که بازی نفت آبادان و استقلال به تعویق بیفتد. این موضوع را هم به ما ابلاغ کرد. خوشبختانه تقسیم کارها به شکلی است که گروه‌های تصمیم‌گیرنده متنوع هستند. درباره کرونا در فوتبال هم فقط ستاد مقابله با کرونا در فوتبال تصمیم‌گیری می‌کند که اعضای آن هم مشخص هستند. ما در بحث برنامه‌ریزی و اجرای کار فعالیت داریم همانگونه که وظایف ارکان قضایی مشخص است.

وی تصریح کرد: این تقسیم کار کمک می‌کند تمام تصمیم‌ها مشخص ، حرفه‌ای  و متناسب با شرایط اتخاذ شود. آنگونه که ما شنیده‌ایم به دلیل سختگیری‌هایی که در کشور عربستان وجود دارد ستاد مقابله با کرونا تصمیم گرفت بازی استقلال و صنعت نفت را به تعویق بیندازد تا دست نماینده کشورمان یعنی تیم استقلال در عربستان بسته نباشد. همانگونه که سال گذشته با تصمیم این ستاد بازی پرسپولیس مقابل نساجی هم در آستانه حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعتراض سرپرست نفت آبادان به لغو بازی استقلال

ج آوریل 2 , 2021
به گزارش مشرق، علی فیروزی درباره تعویق دیدار نفت آبادان مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: در این مورد با مدیر باشگاه صحبت کرده‌ایم و قرار شد به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درباره دلایل لغو بازی نامه بزنند. انتظار داشتیم جریانی که هر ...