واکنش زرینچه به اظهارات قلعه‌نویی: قضاوت با مردم!

به گزارش مشرق، جواد زرینچه درباره تساوی ۲ - ۲ استقلال مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خوب و گرمی بود. با وجود اینکه یک نیمه را واگذار کردیم، اما بازی در اختیار ما بود. در نیمه دوم دو گل زدیم و جبران کردیم، اما متأسفانه صحنه‌ای که همه دیدند، داور ندید. اگر قانون اجرا می‌شد، بازیکن سپاهان باید اخراج می‌شد که در آن صورت ورق برمی‌گشت.

 

وی درباره عصبانیتش در کنار خط تصریح کرد: وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، همه عصبانی می‌شوند. یک زمانی هست که توپ به دست بازیکن می‌خورد، اما اینجا بازیکن توپ را با دست زده است. مگر می‌شود هیچ‌کدام از داوران صحنه را ندیده باشند؟ ضمن اینکه دقیقه نود بازی از داور چهارم پرسیدم داور وسط چند دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرده است که پاسخ داد پنج دقیقه. وقتی مسئله را به استراماچونی گفتم و سرم را برگرداندم، متوجه شدم که تابلوی شش دقیقه وقت تلف‌شده، بالا رفته است! ما هم در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده گل خوردیم. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که داور تصمیمش را عوض کرد!

سرپرست تیم فوتبال استقلال در رابطه با بیانیه این باشگاه قبل از بازی برابر سپاهان برای اعتراض به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد گفت: نه اینکه بحث خاصی باشد، اما باشگاه اعتراض کرده بود که این داور نباشد، اما کو گوش شنوا؟ امروز همه صحنه پنالتی را دیدند، اما داور ندید.

زرینچه در واکنش به اظهارات امیر قلعه‌نویی که از رفتار برخی بازیکنان استقلال و نیمکت‌نشینان انتقاد کرده بود، گفت: این‌طور نیست. بروید فیلم بازی را ببینید که سپاهانی‌ها جلوی خط می‌رفتند یا ما، قضاوت با مردم. ما با کسی مشکلی نداریم. رفتار و شادی‌های ما برای توهین به حریف نبود. خوشحالی لب خط و اعتراض‌هایی که داشتیم، برای جریان بازی و داوری بود.

بیشتر بخوانید:


قلعه‌نویی: کاش داور برای استقلال پنالتی می‌گرفت

وی ادامه داد: داوری امروز خیلی اشتباه داشت که تنها مختص به صحنه پنالتی نبود. در یک صحنه عارف غلامی خطایی انجام نداد، اما داور خطای او را گرفت. متأسفانه صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم که نتیجه بگیریم، اما به راحتی فرصت‌ها را از استقلال می‌گیرند. امیدوارم در بازی بعدی نتیجه بگیریم و به صدر جدول برویم. از عملکرد بازیکنان استقلال راضی هستیم، آنها امروز خیلی خوب ظاهر شدند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره عدم بخشش محمد دانشگر، مدافع استقلال توسط استراماچونی گفت: دانشگر کار اشتباهی کرده است. هیچ‌کس با معذرت‌خواهی کوچک نمی‌شود. وقتی این اتفاق می‌افتد، تیم ضربه می‌خورد. اگر دانشگر امروز همراه تیم بود، می‌توانست به جای سیاوش یزدانی مصدوم بازی کند.

زرینچه در پایان گفت: از میزبانی باشگاه سپاهان و هیئت فوتبال و نیروهای یگان ویژه به خاطر تلاش‌شان در بازی تشکر می‌کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش باشگاه استقلال به عملکرد داور بازی با سپاهان

ش نوامبر 30 , 2019
به گزارش مشرق، محمد نوری فر مدیررسانه ای باشگاه استقلال در واکنش به عملکرد داوری دیدار تیمشم مقابل سپاهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما بلافاصله بعد بازی با نساجی قائمشهر سوار اتوبوس شده بودیم و من یک مطلبی را نوشتم و در آن اشاره کردم که آ...