واکنش داور دربی به انتخابش

به گزارش مشرق، در شرایطی که کمیته داوران هنوز داور دربی را به صورت رسمی معرفی نکرده‌ است، از بیژن حیدری به عنوان گزینه داوری دربی یاد شده که البته داور فوتبال کشورمان این خبر را تأیید کرد. 

در خصوص انتخاب حیدری به عنوان داور دربی 91 با وی تماس گرفتیم که این داور فوتبال کشورمان اظهار داشت: حقیقتاً اگر بخواهم راست بگویم، این موضوع را شفاهاً به من اعلام کرده‌اند و هنوز به صورت کتبی چیزی به من ابلاغ نشده است. 

وی افزود: به صورت شفاهی عنوان شده که من داور دربی هستم و فقط در این زمینه در همین حد به من اطلاع دادند. 

بیشتر بخوانید:

نتایج دربی‌هایی که بیژن حیدری سوت زده است

وی در خصوص اینکه حتی کمک‌های وی هم برای مسابقه اعلام شده است، گفت: در ابتدا ابلاغیه را کمیته داوران می‌نویسد و به هیأت فوتبال ارسال می‌کند. 

حیدری تصریح کرد: من نمی‌دانم این اسامی کمک‌ها از کجا می‌آید،  من خودم هم اسامی کمک‌هایم را نمی‌دانم، چون ممکن است فدراسیون تا قبل از شروع بازی کمک‌ها را عوض کند، اما در هر صورت این اتفاقات می‌افتد و اسامی بعضی مواقع به رسانه‌ها هم منتقل می‌شود. 

این داور در خصوص اینکه تاکنون در چند دربی قضاوت کرده است، گفت: من در دو مسابقه یکی به عنوان داور چهارم و دیگری به عنوان داور وسط قضاوت کرده‌ام.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تغییر محل برگزاری دیدار الشرطه عراق و استقلال +عکس

د فوریه 3 , 2020
به گزارش مشرق، به دلیل درخواست باشگاه الشرطه عراق از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی این تیم مقابل استقلال ایران در مکانی امن‌تر، مسابقه الشرطه مقابل استقلال ایران در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه ۲۱ بهمن ۹۸ در «اربیل» عراق برگ...