واسعی: آرزویم پوشیدن پیراهن مقدس استقلال است؛ امیدوارم برای تیم بزرگ استقلال مثمرثمر باشم

سعید واسعی

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: اگر خدا بخواهد امروز قراردادم را با استقلال رسمی خواهم کرد تا در این فصل در خدمت این تیم بزرگ باشم

 به گزارش استقلال نیوز،احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، این روزها به دنبال تقوئیت آبی پوشان است و چندین مهره برای فصل جدید در نظر گرفته است اما آخرین مهلت ارسال اسامی آبی پوشان به AFC امروز است و لیست نهایی بایستی در ساعتی دیگر مشخص شود.

سعید واسعی هافبک تیم پیکان در خصوص آخرین وضعیت خودش با باشگاه استقلال توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* آرزوی هر بازیکنی است که لباس مقدس استقلال را بپوشد

اگر مشکلی پیش نیاید، امروز رضایت‌نامه‌ام از سوی باشگاه پیکان صادر خواهد شد تا در خدمت استقلال باشم. آرزوی هر بازیکنی است که لباس مقدس استقلال را بپوشد و در نیم‌فصل هم قرار بود به این تیم بزرگ بیایم. تمام تلاش را می‌کنم که در این تیم بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانیم در کنار بازیکنان، قهرمانی برای استقلال کسب کرده و روزهای خوب این تیم را تکرار کنیم.

* استقلال تیم بزرگی است و توقع در این تیم بالا است

آدم هر جایی که می‌خواهد برود، فکر می‌کند. استقلال تیم بزرگی است و توقع در این تیم بالا است. باید بی‌وقفه تلاش کنیم تا روزهای قهرمانی را با استقلال تکرار کنیم.

* بحث پرسپولیسی بودن من شیطنت برخی‌هاست

بحث پرسپولیسی بودن من شیطنت برخی‌هاست. در یک برنامه تلویزیونی، مجری برنامه از من پرسید که طرفدار کدام تیم هستی که گفتم از بچگی طرفدار یک تیم بودم، سپس پرسید دوستان پرسپولیسی بیشتر داری یا استقلالی که گفتم دوستان پرسپولیسی‌ام بیشتر هستند، اما من دوستان استقلالی دوست داشتنی زیادی دارم. امیدوارم بتوانم استقلالی‌ها را رو سفید کنم.

* امیدوارم برای تیم بزرگ استقلال مثمرثمر باشم

پیام‌هایی که در صفحه شخصی‌ام از هواداران می‌رسد خوشحال‌کننده است. امیدوارم آن عملکردی که از من توقع دارند را به نمایش بگذارم و برای تیم بزرگ استقلال مثمرثمر باشم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

از اولین خرید فصل جدید آبی پوشان رونمایی شد/ مظاهری شماره یک استقلال در آسیا و لیگ برتر 1400!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرادمند با استقلال بست، واسعی آبی پوش شد

د سپتامبر 7 , 2020
به گزارش مشرق، محمد حسین مرادمند مدافع تیم فوتبال شهرخودرو که روز گذشته با مسئولان استقلال نشستی را برگزار کرده بود و سپس به باشگاه پرسپولیس رفته بود با آبی پوشان قرارداد بست. این مدافع تیم فوتبال شهرخودرو قرار است در تمرین امروز آبی پوشان حضور پی...