هواداران‌ اجازه دهند نامجومطلق کار کند

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور درباره برد استقلال مقابل الاهلی و صعود به مرحله حذفی اظهار کرد: همه دیدند که استقلال توان خودش را نشان داد. سیستم را نامجومطلق چید و از اول بازی با سه مهاجم بازی کردند و از ابتدا به تیم حریف فشار آوردند. این باعث شد تیم حریف نتواند حمله کند و از ترس این که ممکن است گل بخورد عقب بازی می کرد. استقلال فشار آورد و سه گل درست و دو گل آفساید به ثمر رساند.

او ادامه داد: استقلال هر وقت نترسد می تواند راحت پیروز شود و مربیان ما هم هر وقت جسور بودند، تیم با برد از زمین بیرون آمد. استقلال در بازی قبلی هم عالی بود اما موقعیتش به شکلی بود که تیم تمرین نداشت و در شرایط بازی نبودند. دیدیم که این بازی خیلی بهتر از بازی قبل بودند. همان نیمه دوم بازی با الشرطه هم راه افتاده بودند. فوتبال همین است و هر وقت آماده باشید، فوتبال خودتان را می توانید در زمین پیاده کنید. بهترین بازیکن دنیا هم که باشید، اگر بدن آماده نباشد نمی توانید پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:

اظهارات نامجومطلق بعد از برد پرگل الاهلی

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که استقلال همیشه توانایی اش را در آسیا نشان داده است گفت: استقلالی ها تا مراحل آخر هم بالا رفته اند و اکنون هم همین شرایط به وجود آمده است. نمی دانم برای بازی با الهلال کرونایی های این تیم می آیند یا خیر ولی همیشه بازی استقلال با الهلال سخت بوده است.

او در خصوص عملکرد نامجومطلق عنوان کرد: نیمه دوم بازی قبل که نیمه مربیان است، خوب کار کرد و این بازی هم معلوم بود تیم حریف را آنالیز کرده بود و از لحاظ روحی بچه ها در شرایط خوبی بودند. تیم نیاز به روحیه برد داشت و همه دست به دست هم دادند تا ببرند. آمدند و نتیجه گرفتند. نامجو مطلق یکی از بهترین هاست و نشان می دهد که قابلیت این را دارد که مربی استقلال باشد. باید مدیران و هوادارانمان اجازه دهند که پیشکسوت هایی مثل نامجومطلق که توانایی هم دارند بالای سر تیم کار کنند.

اکبرپور در پایان گفت:‌ مدیران باید مربی هایی که از طریق دلال ها آورده می شوند را کنار بگذارند و اجازه دهند مربی های جوان تر و تواناتر در تیم کار کنند. در لیگمان مربی هایی حضور دارند که حتی یک بغل پا بلد نیستند بزنند اما مربیگری می کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرویز برومند: این صعود را به همه استقلالی ها تبریک می گویم؛ تیم نامجومطلق در قد و قواره قهرمان آسیا بود

پ سپتامبر 24 , 2020
دروازه بان سابق استقلال گفت: خیلی خوشحالم که استقلال الاهلی را شکست داد، چون وقتی آنها می بازند هم سعی می کنند برای تیم های ایرانی کری بخوانند.  به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با فارس در خصوص بر...