هنوز هم می‌گویم نگذاشتند استقلال قهرمان شود

به گزارش مشرق، هاشم بیک‌زاده در خصوص اظهارات امیر قلعه‌نویی که مدعی شده بیک‌زاده واقعیت سالهای گذشته استقلال را بگوید اظهار داشت:من روی حرفی که زدم هستم و مطمئن باشید در مورد استقلال آن زمان صحبت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی: آقای بیک‌زاده حقایق استقلال را به مردم بگو/تا به سپاهان تعهد دارم به تیم دیگر فکر نمی‌کنم

وی افزود: امیر قلعه‌نویی حتما چیزهای می‌دانسته که این حرف‌ها را زده و من هم یکسری صحبت‌ها داشتم که انجام دادم، هنوز هم می‌گویم در آن سال کم‌کاری‌هایی صورت گرفت. شاید این حرف من باعث ناراحتی بعضی‌ها شود ولی ماه هیچوقت پشت ابر نمی‌ماند و همه باید یک روز جواب خدا را بدهیم.

مدافع اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من یکسری حرف‌ها دارم و آنها را خواهم زد اما در حال مشورت با چند وکیل و دوستانم هستم. قطعا در آن سال اتفاقاتی رخ داد که قهرمانی را از دست دادیم. از آن سال خیلی چیزها می‌دانم ولی دوست ندارم آبروی کسی را ببرم. اگر هم یک روز مصاحبه‌ای از من در مورد اتفاقات آن سال‌ها دیدید مطمئن باشید اسم کسانی که کم کاری کردند را نمی‌آوردم اما روی اصل حرفم هستم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاش مسئولان خانواده ما را هم در نظر می‌گرفتند

ی مه 17 , 2020
به گزارش مشرق، در آخرین نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سیو حسین حسینی مقابل الدحیل از نگاه کاربران بهترین واکنش دروازه بان ها در لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد. حسینی در این خصوص اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امیر المومنین (ع) و آرزوی قب...