همه از استقلال می‌ترسند و حساب می‌برند

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: استقلال با نفرات جدیدی به میدان آمد و بازی قابل قبولی با سیستم 2-5-3 انجام داد. موقعیت چندانی به نفت داده نشد و استقلال فرصت‌های گلزنی بسیار خوبی ایجاد کرد که توپ سه بار به تیر دروازه هم برخورد کرد. گل حریف روی اشتباه فردی رقم خورد. ممکن است یک روز، روز یک تیم نباشد و دیدیم استقلال سه بار توپ را به تیر دروازه نفت مسجدسلیمان زد.

وی درخصوص بازی کردن سید حسین حسینی در این مسابقه و گل به خودی او تصریح کرد: کادر فنی در این باره تصمیم می‌گیرد و به نظر آنها احترام می‌گذاریم. آنها درباره عملکرد بازیکنان هم پاسخگو هستند و ما نمی‌توانیم درخصوص نیمکت‌نشینی بازیکن نظر دهیم. شاید یک نفر مصدوم باشد یا در تمرینات عملکرد خوبی نداشته باشد و کادر فنی هم تصمیم می‌گیرد چنین بازیکنی را روی نیمکت بنشاند. مربی تصمیم می‌گیرد از کدام بازیکنان استفاده کند و بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند، قرار نیست برای همیشه نیمکت‌نشین باشد. فکری تصمیم گرفت حسینی مقابل نفت بازی کند و وقتی بازیکن اشتباه می‌کند، خودشان پاسخگو هستند. ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

فکری دیوانه نیست بهترین گلر لیگ را بیرون بگذارد/مطرح کردن اسم قلعه نویی کار مخالفان این استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد ادامه راه شاگردان محمود فکری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نباید این امتیازات را از دست بدهد. این هفته مدعیان نتوانستند امتیاز جمع کنند، اما برای قهرمانی باید این امتیازات را به دست آورد و یک امتیاز یا یک تفاضل گل در جدول، تأثیرگذار خواهد بود. جمع کردن امتیاز در نیم‌فصل دوم خیلی سخت‌تر خواهد بود.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که بهتر است آبی‌پوشان در چه نقاطی بازیکن جدید بگیرند، عنوان کرد: استقلال به یک بازیساز نیاز دارد که بتواند مهاجمان را صاحب توپ کند و این ضعف به چشم می‌آید. شاید فکری بتواند از بازیکنان فعلی هم بازی بگیرد. مدافعان فعلی استقلال عملکرد خوبی دارند، اما در خط دفاعی هم باید یک بازیکن مطمئن‌تر بیاورند.

تیم فوتبال استقلال ,

وی درخصوص همگروهی استقلال با الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: برای تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، حریفان نباید اهمیتی داشته باشند. شاید همگروهان تیم‌های ضعیف کار راحت‌تری برای صعود به دور حذفی داشته باشند، اما این تیم‌ها هم در مراحل حذفی باید با تیم‌های قدرتمند بازی کنند.

«استقلال هستیم و از تیم ما ترس دارند.» پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص رقبای آبی‌ها از جمله الدحیل قطر، ضمن بیان این جمله اظهار داشت: الدحیل تیم خوبی است و منکر کیفیت بالای این تیم نیستم، اما استقلال هم دو بار قهرمان و دو بار نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است. ما هم تیم کمی نیستیم و استقلال همیشه برای قهرمانی آسیا به لیگ قهرمانان می‌آید. همه از استقلال حساب می‌برند و مهم این است چقدر خودمان را باور داریم.

اکبرپور در مورد اینکه مربیان استقلال، انتقادات مطرح شده علیه این تیم را به خط‌دهی فضای مجازی مرتبط می‌دانند، تصریح کرد: هیچکس کامل نیست یا از ابتدا کامل نبوده است. مربیان استقلال جوان هستند و می‌توانند بهتر از این شوند. استقلال چند سال است که نتیجه نگرفته و هواداران انتظار قهرمانی دارند. همین موضوع، فشار را روی کادر فنی افزایش داده و شاید افرادی هم باشند که از روی عقده، مسائلی مطرح کنند.

وی با بیان اینکه بهترین مربیان جهان هم مورد انتقاد قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: انتقاد درست کاملاً سازنده است. با این وجود برخی‌ها می‌خواهند به باشگاه استقلال ضربه بزنند و از روی غرض‌ورزی، انتقادات بی‌مورد و نادرستی مطرح می‌کنند. باید کمک کنیم حاشیه‌ها از استقلال دور شود و تیم به سمت قهرمانی حرکت کند. استقلال با هر نوع بازی و به هر شکلی، در صدر جدول لیگ برتر است و باید از آن حمایت کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک استقلالی دستیار آقا معلم شد

د فوریه 1 , 2021
به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، با پیشنهاد مجید جلالی سرمربی و موافقت هیات مدیره، امید روانخواه به کادر فنی نساجی مازندران اضافه شد. روانخواه بازیکن سابق استقلال و سرمربی تیم‌های نیروی زمینی و خیبر خرم‌آباد در جلسه تمرینی امروز...