همسر و فرزندان استراماچونی در انتظار حضور در تهران

به گزارش مشرق، آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال قصد دارد خانواده خود را برای اقامت به ایران بیاورد. این مربی جوان معتقد است که حضور همسر و فرزندان خردسالش در تهران باعث می‌شود تمرکز بیشتری بر کارش داشته باشد و با خیال راحت، تنها به مسائل فنی و فوتبالی در استقلال فکر کند.

سرمربی سابق اینتر پس از توافق با مسئولان استقلال، موضوع محل اقامت خود در تهران را مشخص نکرد. ظاهراً دو طرف توافق کردند این مسئله پس از حضور مرد ایتالیایی در ایران و دیدن امکانات و شرایط شهر تهران، مشخص شود.

در حال حاضر استراماچونی و دستیارانش در هتل اقامت دارند اما باشگاه در تلاش است تا خانه‌ای مناسب برای زندگی خانواده سرمربی مطرح خود مهیا کند. البته ممکن است تا مشخص شدن خانه و استقرار مربیان ایتالیایی، استراماچونی و دستیارانش موقت به یک هتل آپارتمان مجهز و با امکانات منتقل شوند تا خدمات بهتری به آنها داده شود.

پس از انتخاب خانه و استقرار سرمربی ایتالیایی استقلال در آن، خانواده استراماچونی برای حضور کنار استراماچونی به ایران می‌آیند. فعلاً فرزندان آقای سرمربی خردسال هستند و رفتن به مدرسه و کلاس درس، مانع حضور آنها در ایران نیست.

بیشتر بخوانید:

ستارگانی که با مدیر برنامه سرشناس استراماچونی قرارداد دارند

اندکی بعد از معارفه استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال، همسر او در صفحه‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی از حضور خود و فرزندانش در ایران با خوشحالی یاد کرد و نوشت که درباره ایران تحقیقات زیادی انجام داده و از اینکه فوتبال آنها را به کشوری دیگر می‌برد تا با فرهنگ غنی مردم ایران آشنا شوند، شگفت‌زده است. در این چند روز که استراماچونی در ایران حضور داشته، از خونگرمی و برخورد خوب مردم ایران و هواداران استقلال به همسرش گفته تا او برای آمدن به ایران و زندگی در تهران مشتاق شود.

همسر سرمربی استقلال در یک سایت ایتالیایی با محوریت نوزادان و کودکان کار می‌کند که به دلیل فعالیت روی سایت، می‌تواند از تهران هم بخشی از کار خود را پیش ببرد و به‌صورت کامل با شغل فعلی‌اش قطع همکاری نکند.

با شروع اردوی پیش فصل که مربیان ایتالیایی همراه استقلال به سفر می‌روند، اوج کار و فعالیت استراماچونی است اما با شروع بازی‌های لیگ‌برتر فوتبال که تقریباً همزمان با تعطیلی برخی مشاغل در اروپا است، بسیاری از شهروندان ایتالیایی از این زمان برای سفر و تفریح استفاده می‌کنند و حدود دو هفته در این مقطع از سال که به «های سیزن» معروف است، مرخصی می‌گیرند. خانواده استراماچونی هم برای دیدن ایران و تماشای چند بازی استقلال از این فرصت استفاده کرده و به تهران می‌آیند.

چنانچه تا آن زمان مسئله خانه و محل سکونت مربی ایتالیایی مشخص شده باشد، شاید خانواده آقای سرمربی تا پایان فصل در ایران بمانند. گفته می‌شود استراماچونی به خانواده و فرزندانش اهمیت فراوانی می‌دهد. او هم مثل اغلب ایتالیایی‌ها به خانواده به‌خصوص فرزندان کوچکش وابسته است. به همین دلیل حضور خانواده این مربی ایتالیایی در ایران به مرد ایتالیایی کمک می‌کند تا با آرامش بیشتر و دغدغه کمتر کارش در استقلال را پیش ببرد.

لازم به توضیح است در گذشته اغلب مربیان خارجی شاغل در ایران به دلیل تحصیل فرزندان یا شاغل بودن همسر خود، مشکلات فراوانی برای آوردن تمام اعضای خانواده به ایران داشتند. برانکو، کی‌روش و شفر که در ایران مربیگری کرده‌اند، در مقاطع کوتاه مثل جشن قهرمانی پرسپولیس یا بازی آخر تیم‌ملی که به صعود ایران به جام‌جهانی منتهی شد، خانواده‌های خود را برای تنها چند روز به ایران آوردند. اما استراماچونی شاید تنها مربی خارجی شاغل در ایران باشد که اعضای خانواده‌اش را به تهران می‌آورد و این نشان می‌دهد که او برای یک کار بلند مدت به ایران آمده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گل‌محمدی، مهاجم استقلالی را نخواست

ش ژوئن 22 , 2019
به گزارش مشرق، بهنام برزای بازیکن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو که در نیم فصل دوم فصل گذشته به این تیم اضافه شده بود از این تیم جدا شد.  برزای در نیم فصل دوم در پدیده شهر خودرو به میدان رفت، اما از آنجایی که در لیست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم برای...