هفته یازدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی؛ پس از توقفی 20 روزه.. عبور استقلال از پرسپولیس در شمال!

ترکیب استقلال مقابل نساجی

ترکیب استقلال ایران در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل نساجی قائمشهر مشخص شد.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل نساجی قائمشهر از هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 15:30 امروز(دوشنبه 4 آذر 98) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، شیخ دیاباته

ترکیب استقلال مقابل نساجی

به گزارش استقلال نیوز، امروز بعد از وقفه ای 20 روزه دوباره بازی های استقلال در لیگ از سر گرفته می شود و آبی های پایتخت مقابل نساجی به دنبال کسب پنجمین برد پیاپی خود و رسیدن به رده سوم جدول هستند.

محمد دانشگر که یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار خط دفاعی سه نفره استراماچونی می باشد با تشخیص سرمربی ایتالیایی از لیست آبی ها برای این دیدار حساس کنار گذاشته شد تا دیسیپلین و نظم باز هم در اولویت کار کادر فنی قرار بگیرد.

* سید حسین حسینی بعد از کلین شیت مقابل نفت آبادان امروز هم به دنبال درخشش درون دروازه استقلال و ثبت چهارمین کلین شیت این فصل در لیگ برتر خواهد بود.

در خط دفاعیبا توجه به اینکه دانشگر از لیست کنار گذاشته شد، روزبه چشمی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده بازی کردن شده است و به همراه عارف غلامی و سیاوش یزدانی دفاع میانی 3 نفره استراماچونی را تشکیل خواهند داد.

هرویه میلیچ و کاپیتان وریا غفوری همچون دو دیدار گذشته دو وینگر چپ و راست استقلال خواهند بود و کار دشواری در فاز دفاعی و هجومی خواهند داشت.

علی کریمی و مسعود ریگی که این هفته ها جای ثابتی در ترکیب استقلال برای خود دست و پا کرده است دو هافبک میانی استقلال با خصوصیات تدافعی و مهدی قائدی به همراه فرشید اسماعیلی دو هافبک تهاجمی آبی ها خواهند بود که در هنگام حمله به شیخ دیاباته ملحق و در محوطه جریمه او را حمایت می کنند.

البته امیدواریم با دیاباته که این روزها امید اول گلزنی استراماچونی است و کم کم جای خود را در دل هوادران استتقلال محکم تر می کند به سرنوشت تلخ مامه بابا تیام دچار نشود!

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار  عبارتند از: حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا آذری، مرتضی تبریزی و سجاد آقایی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان؛ نبرد ایتالیا و برزیل در تهران؛ ببرید برای شادی روح پدر

هفته نهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ با دست های خالی به دنبال بالانشینی در تبریز

هفته هشتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پارس جم؛ هر چی سنگِ.. پیش پایِ لنگِ! امان از مصدومیت، امان از فتحی!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سایپا؛ باز هم بدون مهاجم این بار در قدس!

هفته ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل گل گهر؛ بدون مهاجم، بدون استراماچونی و بدون هوادار!

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ چشمی عصای دست استراماچونی

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس؛ بجنگید برای به زانو در آوردن ظالمان سرخ

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان؛ رونمایی از میلیچ کروات!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ آزادی در انتظار بردی آبی با پذیرایی از مرد نکو!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی؛ رونمایی از آندره آ استراماچونی و آبی لاجوردی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل نساجی

د نوامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می‌رود. براین اساس آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال ترکیب تیمش را به شرح زیر اعلام کرد:سیدحسین حس...