هفته چهاردهم لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و نساجی قائمشهر: گرامیداشت انصاریان روی سکوها؛

حواشی دیدار استقلال و نساجی

اعضای تیم فوتبال استقلال در کنار نیمکت خود تصویری از زنده‌یاد علی انصاریان را قرار داده‌اند تا به این شکل یاد و خاطره بازیکن اسبق تیم ملی را گرامی بدارند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران(تاج) و نساجی قائمشهر از ساعت 17:00 امروز جمعه(17 بهمن 99) از هفته چهاردهم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

   

* استقلالی ها طبق روال صبح امروز در هتل محل اقامت خود  به نرمش پرداختند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* پیش از شروع بازی و به هنگام حضور اعضای دو تیم در ورزشگاه امید روانخواه با کادر فنی تیم استقلال روبه‌رو شد و با آنها به خوش و بش پرداخت.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* کانون هواداران استقلال از طرح موزائیکی این تیم با زبان فارسی در ورزشگاه آزادی رونمایی کرد. همچنین تصویری از پیراهن شماره 28 که زمانی بر تن علی انصاریان در استقلال بود به شکل طرح موزائیکی روی سکوها به نمایش درآمده است.

* اسکوربورد ورزشگاه آزادی با به نمایش درآوردن تصاویری از مهرداد میناوند و علی انصاریان یاد و خاطره این دو بازیکن اسبق تیم ملی را گرامی داشت.

* هنگامی که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن بودن بارش باران آغاز شد اما بعد از دقایقی باران متوقف و کار بازیکنان برای آماده‌سازی پیش از مسابقه راحت‌تر شد.

* برخلاف شایعات هفته گذشته رشید مظاهری در دروازه استقلال قرار گرفت و حسین حسینی روی نیمکت حضور دارد. همچنین مسعود ریگی برای دومین بازی متوالی نیمکت‌نشین شده و محمد نادری نیز از ترکیب اصلی آبی‌پوشان خارج شده است.

* روی نیمکت تیم استقلال سیدحسین حسینی، محمد نادری، مسعود ریگی، سینا خادمپور، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، آرش داجلیری، محمدحسین فلاح و سجاد آقایی حضور دارند.

* روی نمیکت تیم فوتبال نساجی مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن، ایوب کلانتری، مهرداد بایرامی، علیرضا امیرخانی، محمدرضا عباسی، امیرمهدی جان‌ملکی، امیرحسین یحیی‌زاده و عرفان گل‌محمدی نشسته‌اند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال تصویری از زنده‌یاد علی انصاریان را کنار نیمکت این تیم قرار داده‌اند.

* دیدار دو تیم استقلال و نساجی بدون گل در جریان است.

در حال بروز رسانی..........

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته چهاردهم لیگ برتر/ محمود فکری: یک عده دوستان نیتشان این بود که من را بزنند؛ خانه اول من نساجی است!

داوران هفته چهاردهم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور اهل چهارمحال و بختیاری قاضی دیدار استقلال و نساجی قائمشهر!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته چهاردهم لیگ برتر/ تساوی استقلال و نساجی در نیمه نخست؛ بی فکری یا با فکری فرقی می‌کرد؟

ج فوریه 5 , 2021
نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال(تاج) ایران و نساجی قائمشهر با تساوی به پایان رسید.            به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال ایران(تاج) و نساجی قائمشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فصل 1399/1400 از ساعت 17...