هفته پنجم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از توقف مقابل نساجی؛ فوتبال است دیگر. ما زحمت می‌کشیم!

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل نساجی مازندران گفتند: امیدواریم در دربی از دوربین‌های بیشتری برای VAR‌ استفاده شود.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از تساوی 2 بر 2 مقابل نساجی مازندران، از هفته پنجم لیگ برتر فصل 1403/1404، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

      

* محمد نوازی(مربی استقلال)

همه دیدند تیم ما در این باران و زمین فوق‌العاده بازی کرد و همه جوره سوار بود‌. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما توپ‌ها به گل نرفت‌. شاید اشتباهات داوری هم وجود داشت اما شرایط ایده‌آلی داشتیم.

وی افزود:  مشکلات سال گذشته استقلال ادامه دارد و هیچ چیز هم حل نشده است. من ۳ بازی روی نیمکت نبودم اما اکنون که روی نیمکت نشسته‌ام ناظر می‌گوید کارت خود را به من نشان بده زیرا می‌خواهم به فدراسیون بفرستم. از فدراسیون زنگ زده و گفتند کارت شما صادر نشده است. چگونه در آن فدراسیون کارت من صادر شده که هیچکس نمی‌داند‌. ناظر بازی عکس گرفته و فرستاده است. الان مربی بدنساز نداریم. چگونه تیم‌های دیگر یک میلیون دلار برای آوردن مربی هزینه می‌کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه جواد نکونام برخلاف سال گذشته امسال درباره مشکلات صحبتی نکرد؛ گفت: صحبت هم کرد. الان هم احتیاجی به صحبت ندارد. تیم به این خوبی بازی می‌کند‌. در فوتبال این مسائل پیش می‌آید‌. سال قبل هم این مشکل را داشتیم و دیدید در لحظه آخر نتیجه نگرفتیم تا قهرمانی از دستمان بپرد.

نوازی اضافه کرد: خود من تیم را گرم می‌کنم. مربی تمرین دهنده هم نداریم. تیم‌های دیکر مربی یک میلیون دلاری دارند اما مشکلات ما زیاد است.

وی درخصوص میزان رضایت خود از نتایج استقلال در لیگ برتر، توضیح داد: فوتبال است دیگر. ما زحمت می‌کشیم.

مربی استقلال درخصوص درگیر‌ی‌اش با نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست نساجی، عنوان کر: من درگیری نداشتم. اگر فیلمش را دارید نشان بدهید. مگر می‌ترسم؟ بحث خاصی نبود و درباره داوری با او حرف زدم‌.


    

* ایمان عالمی(سرپرست تیم فوتبال استقلال

بازی زیبا و خوبی بود. بارش باران کمی تاثیر گذاشت و کیفیت بازی در نیمه اول کم شد ولی بچه‌ها بازی هوشمندانه‌ای را به نمایش گذاشتند و استقلال تیم برتر بود. نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم ولی اتفاقاتی در زمان‌های مختلف افتاد که باید درموردش صحبت کنم.

تقریبا در دقیقه ۱۲ بود که یک پنالتی اتفاق افتاد. VAR می‌توانست کمک کند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. دقیقه 13 رضاییان گل زد که آن هم آفساید شد. دقیقه 50 روی اسلامی پنالتی شد که نگرفتند. برایم مایه تعجب است که VAR می تواند کمک کند یا نمی‌تواند؟ اگر تشخیص با دا,ر است ما هم احترام می‌گذاریم ولی در بعضی از زمان‌های بازی VAR می‌توانست کمک کند که این اتفاق نیفتاد.

در آستانه دربی هستیم و این فشردگی به خاطر بازی‌های آسیایی کار را سخت می‌کند. این هفته 4 بازیکن خوبمان را به خاطر مصدومیت نداشتیم. ان‌شاالله این هفته می‌رسند. VAR امروز 12 دقیقه بازی را کشت که البته به زعم ما 15 دقیقه بود. اگر قرار است VAR به این شکل باشد کار را سخت می‌کند. البته از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم چون VAR در کشورمان به کار گرفته شده ولی امیدوارم در دربی داوری خوبی داشته باشیم. شاید بتوانند دوربین‌های بیشتری در نظر بگیرند که اتفاقات خاصی نیفتد. در بازی امشب VAR می‌توانست خیلی بیشتر کمک کند.

دقیقه 13 می‌توانست صددرصد پنالتی باشد یا صحنه روی اسلامی،شاید کم بودن دوربین ها باعث می‌شود نتوانند خوب تصمیم بگیرند. اصلا بحث داوری ندارم. صفایی همه جوره کمک کرد. امروز به خاطر اخطاری که آن نیمکت گرفت یک اخطار هم به ما هدیه دادند!

سرپرست استقلال درمورد اینکه گفته می‌شود این باشگاه شهر اراک را برای میزبانی در ردبی انتخاب کرده چون پرسپولیس در این شهر خوب نتیجه نمی‌گیرد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. شرایط لازم مهیا نبود و اراک را پیشنهاد دادیم.

عالمی درمورد اعتراض استقلال به چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر، اظهار داشت: دیروز در جلسه گفتیم چمن مقداری بلند است و خواهش می‌کنیم کوتاه شود. با شناختی که از الهامی دارم می‌دانم روی چمن کوتاهتر بهتری بازی می‌کند ولی نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد؟ ظاهرا دیروز یا پریروز چمن زده شده بود و امروز چک نکردند. نکونام از همان دور تشخیص داد چمن بلند است. از این به بعد باید روز قبل از بازی زمین را چک کنیم.

   

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته پنجم لیگ برتر/ تیم نکونام نقص فنی دارد؛ نساجی با یامگا استقلال را متوقف کرد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باز هم بدشانسی آوردیم/ استقلال قطعاً بهتر می‌شود

ج سپتامبر 20 , 2024
به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی باکیفیتی بود. بارندگی به ضرر تیم ما شد، اما تیمم خیلی خوب بازی کرد. دیداری بود که هم توانستیم مالکانه بازی کرده و هم موقعیت ایجاد کنیم. این سو...