هفته پنجم لیگ برتر/ شکست استقلال مقابل نساجی در نیمه نخست؛ پنالتی زن آبی ها گلزنی کرد!

نساجی 1-0 استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال(تاج) ایران با شکست آبی پوشان به پایان رسید.

                    
به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های نساجی مازندران و استقلال ایران(تاج) در دیدار خود از هفته پنجم لیگ برتر فصل 1403/1404 از ساعت 17:15 امشب(جمعه 30 شهریور 1403) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و با حضور هوادران با گل پنالتی یامگا در دقایق تلف شده به سود میزبان به پایان رسید.

  

کوین یامگا مدافع - هافبک فرانسوی نساجی که از استقلال به این تیم پیوسته، قرار گرفتنش در ترکیب اصلی یکی از نکات این بازی است و توانست از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابق خود را باز کند.

این دیدار که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شود قرار بود ساعت 17:15 آغاز شود، ولی به دلیل ازدحام جمعیت با تأخیر 10 دقیقه‌ای آغاز شد.

ترکیب نساجی مازندرانلوان پولی، امیرمهدی جان‌ملکی، امیر‌حسین سام دلیری، منصور باقری، فرزاد زامهران، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، کوین یامگا، مهرداد صیفی، امیرمحمد هوشمند و محمدرضا عباسی(محمدرضا حسینی 18).

ترکیب استقلال(تاج): سیدحسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس، میلاد زکی‌پور، دیدیه اندونگ، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی.

دقیقه 12: توپ ارسالی رامین رضاییان به محوطه جریمه به آرمان رمضانی رسید و ضربه این بازیکن توسط مدافعان بلوکه شد. رضاییان در این صحنه اعتقاد داشت توپ به دست یکی از بازیکنان نساجی برخورد کرده است.

دقیقه 19: میلاد زکی‌پور پس از عبور از یک بازیکن نساجی ضربه‌اش را زد که لوان پولی دروازه‌بان نساجی آن را دفع کرد.

دقیقه 24: پاکدل در شلوغی محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد، ولی ضربه‌اش قدرت کافی نداشت و در اختیار سیدحسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه 26: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال به یامگا رسید که ضربه روی پای بازیکن فرانسوی نساجی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: پاس زیبای روزبه چشمی به زکی‌پور رسید و این بازیکن پس از عبور از یک بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت که باز هم پولی دروازه‌بان برزیلی نساجی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 35: پاس عمقی خوبی به زامهران رسید و می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که حسینی مانع شد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 41: نساجی صاحب ضدحمله شد و حامد پاکدل می‌رفت اولین گل بازی را بزند، اما حسینی ناجی دروازه آبی‌پوشان شد. در ادامه زامهران توسط زبیر نیک‌نفس متوقف شد، اما داور دستور ادامه بازی را داد.

دقیقه 43 و 45: علی صفایی، پس از گذشت دو دقیقه به کنار خط رفت تا صحنه اتفاق افتاده در محوطه جریمه استقلال را از مانیتور ببیند. داور پس از بازبینی صحنه نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 2+45: کوین یامگا که تا فصل پیش پنالتی زن استقلال بود پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را زد و موفق شد در اولین بازی رسمی‌اش پس از بازگشت به میادین دروازه تیم سابق خود را باز کند.

دقیقه 7+45: سوت پایان نیمه نخست با پنالتی یامگا به سود نساجی.  

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی؛ زیر باران مقابل کاپیتان یامگا!

داوران هفته پنجم لیگ برتر 03/04 مشخص شدند؛ داور اهل قم قاضی دیدار نساجی و استقلال!

هفته سوم لیگ برتر/ تفکرات فنی نکونام در حد استقلال نیست؛ فتنه فولادی‌ها در ورزشگاه هم ادامه داشت

دیدارهای استقلال در فصل 1403/04

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته پنجم لیگ برتر/ حواشی دیدار نساجی و استقلال: مصدومیت سه استقلالی؛ گلزنی کاپیتان یامگا برای نساجی!

ج سپتامبر 20 , 2024
هواداران استقلال(تاج) با شعار و تشویق مازندران، به تماشاگران میزبان ادای احترام کردند.        به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های نساجی مازندران و استقلال(تاج) ایران از ساعت 17:15 امشب جمعه(30 شهریور 140...