هفته پانزدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: استقلال در هر دو نیمه برتر بود؛ در نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: با اینکه بازی خوبی انجام داده و برنده مسابقه شدیم اما ضعف های داریم که حتما باید در نیم فصل آن را ترمیم کنیم

   

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان که در مسجدسلیمان به میزبانی نفت برگزار شد، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

     

* استقلال در هر دو نیمه برتر بود

با توجه به اینکه چمن استادیوم کیفیت خوبی نداشت ولی استقلال در هر دو نیمه برتر بود. در کل بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. تیم نفت هم خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

* چند مشکل فنی را باید رفع کنیم

در مورد ضعف های که در این بازی داشتیم باید بگویم که طبیعتا فرمایشات شما صحیح است، یکی دو نکته نه، بلکه چند نکته است که باید در نیم فصل دوم آنها را ترمیم کنیم.

* در نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم

به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون هدفم در نیم فصل اول شخصیت تیمی و نباختن و کم گل خوردن بود که به آن رسیدیم.من به بازیکنانم بابت قهرمانی نیم فصل تبریک می گویم ولی هدف من مسائل دیگری بود که به آنها رسیدیم، در مجموع قطعا در نیم فصل دوم باید بهتر و محکم تر بازی کنیم. ما حتما باید نقاط ضعفمان را ترمیم کنیم و تیم بهتری برای نیم فصل دوم شویم.

اخبار استقلال

        

   


 مطالب مرتبط:

 هفته پانزدهم لیگ برتر/ قهرمانی شیک در نیم فصل اول؛ گرد و خاک استقلال در مسجد سلیمان!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سجادی: امیدوارم رای صادره برای استقلال و پرسپولیس را برگردانیم

پ ژانویه 13 , 2022
به گزارش مشرق، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به بندرخمیر در خصوص موضوع حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: درحال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رسیدگی CAS داده‌ایم. امروز هم نامه ای از فدراسیون فوتبال برای ا...