هفته هفدهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی پرگل مقابل ملوان؛ هنوز به قهرمانی امیدواریم!

بازیکنان استقلال

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از پیروزی پرگل مقابل ملوان گفتند: به هواداران خود بدهکار هستیم، خیلی فرصت است و سعی داریم جبران کنیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری 4 گله مقابل ملوان بندرانزلی، از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 1401/1402، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

ابوالفضل جلالی 

خدا را شکر برنده شدیم. به این برد نیاز داشتیم. بازی بسیار خوبی بود. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم.

وی درمورد بازگشت خودش به ترکیب استقلال گفت: باید از پزشکان تیم تشکر کنم که در مدت یک ماه اخیر بسیار برای من زحمت کشیدند. خدا را شکر شرایط ایده آلی دارم. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می تواند به کورس قهرمانی بازگردد یا خیر، تصریح کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم. امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم. تمام تمرکز ما از حالا روی بازی بعدی است.

جلالی درخصوص اینکه گفته می شد ممکن است از استقلال جدا شود، تصریح کرد: من چنین چیزی نشنیده ام. شرایط خیلی خوبی دارم و هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند، چه یک دقیقه، چه 90 دقیقه با جان و دل برای استقلال بازی می کنم. 

وی درمورد استقبال کم تماشاگران از بازی امروز، گفت: من نمی توانم توضیحی بدهم. همین که هواداران آمدند از آنها تشکر می کنم و فکر می کنم این یک موضوع مثبت باشد.


رضا میرزایی 

خدا را شکر که بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. همچنین خدا را شکر می کنم که امروز هواداران هم به ورزشگاه آمدند و با این نتیجه دلشان شاد شد. امیدوارم رفته رفته بیشتر دلشان شاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که 100متر را در چند ثانیه طی می کند، تصریح کرد: هنوز زمان نگرفته ام، اما دوستان به من لطف دارند. تیم استقلال بزرگ است و هر بازی که فرصت به ما می رسد باید خوب کار کنیم. هم در بازی امروز و هم در بازی های گذشته کمی بدشانس بودم، اما خدا را شکر که امروز یک پاس گل دادم. چند خطای پنالتی روی من را نگرفته اند و با این حال امیدوارم در بازی های بعدی بتوانم گلزنی هم بکنم تا دل هواداران شاد شود.

هافبک تیم فوتبال استقلال درخصوص شایعه جدایی اش از این تیم، تصریح کرد: حاشیه ها را رها کنید. امروز به این خوبی بازی کردیم و من هم پاس گل دادم!


   

سجاد شهباززاده 

خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز مهمی که خیلی به آن نیاز داشتیم گرفتیم. در کل مسابقه هم حاکم بودیم. روز خوبی برای استقلال بود.

وی درمورد اینکه شایعاتی درمورد قرار نگرفتن نامش در لیست مازاد ساپینتو منتشر شد در شرایطی که خودش صحبت کرده و گفته بود می‌خواهم برای استقلال بازی کنم، توضیح داد: موضوع این است که 3-2 فصل است همیشه روابط خوبی با رسانه‌ها داشتم و هر خبری باشد، خودم داده‌ام اما برخی مواقع سکوت ما سبب می‌شود برخی اخبار ضد و نقیض و بی‌اعتبار را بیرون بدهند. رسانه‌ها و سایت‌هایی که ادعای معتبر بودن دارند، اخباری می‌دهند که خود من می‌مانم.  

هم ابتدای 3-2 فصل گذشته و هم این روزهایی که گذشت، خیلی از این اتفاقات افتاد و شرایط برای من خیلی واضح بود. با مربی درباره پیشنهاداتم صحبت کردم و در یک جلسه هم به این نتیجه رسیدم که در استقلال بمانم اما متاسفانه برخی رسانه‌ها که خیلی به کانال‌هایی که به آن‌ها خبر می‌رساند اطمینان دارند، اخبار اشتباه و غلط دریافت می‌کنند. من هم نمی‌توانم مدام تکذیب کرده و درمورد این اخبار صحبت کنم. چنین چیزی نبوده و از هر جای معتبری می‌شد این را فهمید که اتفاق خاصی نیفتاده است.

من و مربی خیلی زود این موضوع را حل کردیم اما به حدی وضعیت بی در و پیکر شده است که برخی رسانه‌ها هر چه دل‌شان می‌خواهد می زنند. من هم نمی‌توانم هر روز تکذیب کرده و نظرات خودم را بگویم. این اتفاقات می‌افتد و کاری هم نمی‌توان کرد.


    

سعید مهری 

خدا را شکر. اگر بازی با تراکتور در هفته پانزدهم را فاکتور بگیریم، در هفته گذشته نیز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به جرات می‌گویم. حداقل مقابل سپاهان حق‌مان باخت نبود. این هفته از موقعیت‌های خود خیلی خوب استفاده کردیم و توانستیم برنده شویم.

وی درمورد 2 پاس گل خود مقابل ملوان، توضیح داد: خیلی مهم نیست و این موضوع تلاش همه بازیکنان بود. امیدوارم هفته به هفته به همین روند را ادامه بدهیم تا بتوانیم اختلاف خود را با صدر جدول کم کنیم.

هافبک استقلال درخصوص اینکه آیا همچنان به قهرمانی امیدوار هستند، عنوان کرد: بلی . صد در صد. به هواداران خود بدهکار هستیم. چند بازی را از دست دادیم و امیدواریم با تلاش بیشتر، این اختلاف را جبران کنیم. هنوز 13 بازی دیگر داریم. خیلی فرصت است و سعی داریم جبران کنیم.

مهری درمورد اعتقاد ساپینتو به خودش و تعریف کردن از عملکردش در نشست خبری پس از بازی، گفت: کنفرانس را نشنیدم اما ساپینتو از روزی که آمده به من اعتماد داشت و فرصت داد. امیدوارم با عملکرد خودم و داشتن بهترین عملکرد بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.

وی درمورد اینکه مهرش به دل ساپینتو نشسته است، پاسخ داد: تمام تلاش خود را سر تمرین می‌کنم. همیشه نیز سعی دارم بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

هافبک استقلال درخصوص اینکه مقابل ملوان با ملکرد خوبش ستاره بازی بود، گفت: وقتی تیم نتیجه می‌گیرد، همه بازیکنان زحمت می‌کشند. روز خوب همه بازیکنان بود و امیدوارم هفته آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

مهری درمورد دیدار بعدی استقلال با مس کرمان، توضیح داد: بازی در خانه حریف همیشه سختی خاص خودش را دارد ولی هفته به هفته پیش می‌رویم و امیدوارم هفته آینده نیز 2 امتیاز را کسب کنیم.

وی درخصوص جدایی سیاوش یزدانی از استقلال، گفت: پس از آن داستان هنوز با سیاوش صحبت نکرده‌ام. امیدوارم اگر مشکلی بوده حل شود و اگر قصد جدایی دارد موفق باشد زیرا واقعا فوتبالیست خیلی خوبی است.


* خسرو حیدری 

داور چهارم کمی سخت گیر بود. به وی گفتم که اگر من به کنار خط می آیم برای انتقال صحبت های سرمربی به بازیکنان است. من در فوتبالم فکر می کنم دو کارت زرد هم نگرفتم، اما حالا سه کارته شدم. بخاطر استقلال و گرفتن حقش ایرادی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به روند خوب خود بازگشته است یا خیر، گفت: فکر می کنم امروز حضور هواداران امتیاز خوبی برای ما بود و باید این روند را ادامه دهیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اظهارات فنونی زاده مبنی بر اینکه حیدری باید فعال تر باشد، خاطرنشان کرد: قطعاً همینطور است. خیلی از چیزها را ما نمی توانیم نشان دهیم و اگر از بازیکنان بپرسید خواهند گفت که چقدر با آنها صحبت می کنم و تجربیاتم را در اختیار آنها قرار می دهم. 

حیدری درمورد شرایط سیاوش یزدانی، تصریح کرد: من نمی توانم درمورد وضعیت سیاوش یزدانی صحبت کنم و این سوالات را سرمربی باید پاسخ دهد.


  

* مهدی قائدی 

ابتدا به بازیکنان ملوان خسته نباشید می گویم. خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه و بازی خیلی خوب برنده شویم. امروز واقعا یک دل بودیم و می‌خواستیم با نتیجه پرگل برنده شویم. همین اتفاق هم افتاد و امیدوارم همین روند را در بازی‌های بعدی هم داشته باشیم.

وی درمورد اینکه آیا از تعویض خود ناراحت شد، گفت: خیر.  خوش بود. قبل از آن با مربی صحبت کرده بودم و ناراحتی نبود.

هافبک استقلال درخصوص اینکه آیا تصور می‌کرد به ملوان که در پنج بازی اخیرش گل نخورده بود، چهار گل بزند، توضیح داد: استقلال این است و باید در همه بازی‌ها همین جوری باشیم. باید همه بازی‌ها را پرگل ببریم زیرا هم بازیکنان و هم پتانسیلش را داریم. می‌توانیم و ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود.

قائدی درمورد ناراحتی‌اش از موقعیت تک به تکی که از دست داد، پاسخ داد: ناراحت شدم و متاسفانه آن توپ گل نشد. در بازی‌های آینده امیدوارم جبران کنم.

وی درخصوص اینکه آیا استقلال امسال قهرمان خواهد شد، گفت: شک نکنید هنوز به قهرمانی فکر می‌کنیم. باید اینگونه باشد. 13 بازی مانده و می‌توان جبران کرد.

بازیکن استقلال درباره جدایی سیاوش یزدانی، عنوان کرد: از این موضوع ناراحت شدیم. سیاوش هم خیلی برای تیم ما زحمت کشیده بود. امیدواریم همه چیز درست شود.

قائدی درمورد تاثیر حضور تماشاگران در برد استقلال، گفت: تاثیرش زیاد بود ولی امیدوارم حضور آن‌ها در بازی‌های آینده بیشتر شود و بازی‌هایی انجام بدهیم که تماشاگران لذت ببرند.


* روزبه چشمی 

این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. خوشحالیم که بار دیگر به ورزشگاه بازگشتند. امیدوارم حمایت کنند. هنوز کار زیادی داریم و امیدوارم بتوانیم بازی به بازی بهتر شویم.

وی در مورد اینکه آیا تصور می‌کرد استقلال به ملوان 4 گل بزند، توضیح داد: باید گل می‌زدیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان در خصوص اینکه آیا این تیم امسال قهرمان خواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم. توقع هواداران همین است.

چشمی در خصوص زیاد بودن فاصله استقلال با صدر جدول گفت: ان‌شاءالله تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. بازی‌های زیادی مانده و مطمئن باشید جدول تغییر می‌کند. باز هم به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم حضور آنها تداوم داشته باشد. واقعاً دلتنگ طرفداران بودیم ابتدا برای هواداران خوشحال هستم اما استقلال کار زیاد دارد.


* آرش رضاوند 

ابتدا باید از کادر پزشکی استقلال تشکر کنم. مصدومیت خیلی طولانی‌مدت داشتم که هنوز هم کامل خوب نشده است. کادر پزشکی به ویژه پزشک فیزیوتراپیست پوراعتضاد تشکر می‌کنم که خیلی برای من زحمت کشید.

بازی خیلی خوبی مقابل ملوان داشتیم. هواداران نشان دادن وجودشان برای ما نعمت است و استقلال با حضور آنها تکمیل می‌شود. امروز در ورزشگاه حضور داشتند و توانستیم برنده شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم در ادامه فصل عنوان کرد: در 2-3 بازی که خیلی مصدوم داشتیم مقداری از جدول دور شدیم. بازیکنان زیادی مصدوم شدند و دست مربی در آن مقطع خالی بود. خدا را شکر آرام‌آرام بازیکنان بازمی‌کردند و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

رضاوند در خصوص اینکه در صحنه‌ای از بازی با ملوان هم مصدوم شد، گفت: وضعیت پای من صددرصد نشده است با آمپول بازی می‌کنم و امیدوارم در هفته آینده بهتر شوم.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ شکار قوهای انزلی در آزادی با رهبری چشمی؛ ملوان برای استقلال دردسری نداشت!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله ساپینتو به داوران؛ آنها ۱۱ امتیاز از استقلال گرفته‌اند/ ما باید الان صدر جدول می‌بودیم

پ ژانویه 26 , 2023
به گزارش مشرق، ریکادو ساپینتو پس از برتری ۴ بر صفر استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: این برد خیلی بزرگ را در ابتدا به تیم خوبم و هواداران تقدیم کنم که در نهایت به استادیوم بازگشتند. امیدوارم از بازی بعدی تعداد آن ها زیادتر شود.ا...