هفته هفتم لیگ برتر/ مصاحبه بازیکنان استقلال پس از برتری مقابل سایپا؛ به زودی به جمع مدعیان ملحق می شویم

مصاحبه بازیکنان استقلال پس از بازی با سایپا

بازیکنان استقلال تهران پس از برتری مقابل سایپا گفتند: تیم ما رفته رفته شرایط مطلوبی پیدا می کند و ما باید تلاش کنیم تا به زودی به جمع مدعیان لیگ برتر ملحق شویم. 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران پس از برتری مقابل سایپا از هفته هفتم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* آرش رضاوند

شرایط رفته رفته بهتر می‌شود، استقلال یک تیم پرهوادار است و باید بیشتر جا بیفتم. این بازی نسبت به بازی قبل باید بالاتر بازی می‌کردم و در فاز هجومی بودم که این مسئله مزید بر علت شده است.

باشگاه سایپا باشگاهی است که من دو سال خوبی در آنجا داشتم و از آنها بابت بنری که برای من زدن تشکر می‌‌کنم. من با این تیم به آسیا رفتم. من دو سال خیلی خوب داشتم و از آنها تشکر می‌کنم که از من قدردانی کردند.

ضربه شدیدی به ساق پایم خورد، به طوری که خیلی درد داشتم، اما با تلاش پزشکان وضعیتم بهتر شد.

در مورد عویض پیراهنم با یکی از بازیکنان سایپا باید بگویم که ما با هم خیلی دوست هستیم و قبل از بازی با هم صحبت کردیم که بعد از بازی لباس‌هایمان را عوض کنیم.

 * حسین حسینی

خدا را شکر توانستیم به روند سه چهار بازی قبلی خودمان ادامه داده و به برد دست پیدا کنیم. مطمئن هستم شرایط استقلال بهتر شده و به رتبه‌های بالاتر جدول می‌رسیم.

پیش از این گفته بودم کلین‌ شیت زحمات کل تیم است و از بچه‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشم.

نمی‌دانم چرا برنامه لیگ فشرده است. مگر می‌شود هر 4 روز بازی داشته باشیم. مگر لیگ ما لیگ انگلیس و ایتالیاست؟ امکانات در آن حدی نیست که هر 4 روز بازی کنیم. فشردگی مسابقات معمولا برای نیم فصل دوم است که بازی‌های آسیایی شروع می‌شود. بچه‌ها امروز خسته بودند، چون 120 دقیقه در دیدار قبلی بازی کرده بودند.

امروز هم همه دیدن سایپا ورزشگاه را تغییر داد، اما در نهایت بازی اینجا برگزار شد! و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

* روزبه چشمی 

می‌توانستیم زودتر گل بزنیم تا بازی برای ما راحت‌تر شود، اما بازهم خدا را شکر که بچه‌ها تلاش کردند و با چهار گل برد را به دست آوردیم.

از ابتدای فصل با زمینه خط دفاعی‌مان، باید زودتر این روند را شروع می‌کردیم. خدا را شکر که این بازی گل نخوردیم و باید این روند را حفظ کنیم که هم گل بزنیم و هم دروازه را بسته نگه داریم.

این بحث که بازیکن در پست های مختلف کم داریم هم اطراف تیم ما زیاد مطرح می‌شود، اما فکر می‌کنم اکنون بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم. بهتر شدن این بازیکنان زمان می‌برد، چون آنها جوان و کم تجربه هستند. بازیکنان نسل جدید زمان می‌خواهند و باید آنها را حمایت کنیم. ما هم تمام تلاش‌مان را می کنیم که کنار جوان‌ها بهترین نتایج را بگیریم. هواداران هم مثل همیشه حمایت می‌کنند و ان‌شاءالله نتایج خوب استقلال در راه است.

* عارف غلامی 

من اول باید در مورد محرومیتم بگویم که من عذرخواهی کردم و خدا را شکر محرومیتم بخشیده شد. از مسئولان هم تشکر می‌کنم.

من که هشت‌پای پیشگو نیستم که بدانم دو گل می‌زنم. خدا را شکر که تلاش بچه‌ها بود و من به همه هواداران و علاقمندان به استقلال این برد را تبریک می‌گویم و از کادرفنی هم تشکر می‌کنم ما امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

هم بخشش من و هم بخشش بازیکن تیم پرسپولیس یکسان بود، البته من اشتباهی کردم که نمی‌خواهم درباره آن حرف بزنم. ما حرفه‌ای عمل کردیم اما نمی‌دانستم که بخشیده می‌شوم.

* فرشید اسماعیلی 

نمی‌دانم چه برنامه‌ریزی است ولی دست کسی که برنامه لیگ را نوشته باید بوسید.

کجای دنیا اینگونه تیم‌ها در فاصله کم بازی می‌کنند؟ حتی در انگلستان این بازی‌ها چهار روز یکبار برگزار نمی‌شود و ما با این شرایط ما کار سختی داریم.

* سجاد آقایی

تیم ما در خط حمله خیلی خوب بازی می‌کند. ما توانستیم در این چند هفته نتایج خوبی بگیریم و روز به روز بهتر می‌شویم.

اینکه من بازی کنم یا نه تصمیم کادر فنی است. من باید به خوبی تلاش کنم چون بازیکن جوانی هستم. باید بیشتر تلاش کنم تا اعتماد کادرفنی را به خودم جلب کنم.

ما به هیچ عنوان مغرور نمی‌شویم. ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. باید همین روند را ادامه دهیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ غول خفته بیدار شد؛ استقلال در شهر قدس سایپا را 4تایی کرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته هفتم

د اکتبر 21 , 2019
نتایج کامل هفته هفتم لیگ برتر Let's block ads! (Why?)