هفته ششم لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان: حضور فتحی در سی آی پی؛ خوش و بش جباری با استقلالی ها!

حواشی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان

مجتبی جباری پیش از بازی استقلال و گل گهر با اعضای تیم استقلال دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران و گل گهر سیرجان در ساعت 16:00 امروز جمعه(12 مهر 98) از هفته ششم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند شد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال از حدود ۹۰دقیقه پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر بود.

* مسئولان برگزاری مسابقه هنگام بررسی زمین و دروازه‌ها، عکسی دسته جمعی را مقابل یکی از دروازه‌ها با هم‌گرفتند.

* آندره‌آ استراماچونی به همراه مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال به بررسی سکوهای خالی برای انتخاب جای مناسب برای صحبت کردن با اعضای تیم پرداخت. سرمربی استقلال به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی در این‌بازی نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

* تعدادی از اعضای تیم گل‌گهر پیش از آهاز بازی وارد زمین شدند و به بررسی زمین و ورزشگاه پرداختند. در این‌ میان حضور وینگوبگوویچ با لباس شخصی در وسط زمین جالب توجه بود.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان

حواشی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان

* تعدادی از مدیران باشگاه گل‌گهر به همراه،فرماندار سیرجان و رییس هیات فوتبال این شهر در کنار زمین استادیوم آزادی عکس دسته جمعی گرفتند.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان

* مجتبی جباری که در کادرفنی گل‌گهر مشغول به کار است پیش از بازی با اعضای تیم استقلال دیدار و گفت‌وگو کرد.

* دستیاران خارجی استراماچونی اولین نفراتی بودند که زمین را برای انجام تمرینات آماده کردند.

* بازیکنان گل‌گهر زودتر از استقلالی‌ها برای گرم کردن و تمرینات پیش از بازی وارد زمین شدند و زیرنظر مجتبی جباری به گرم کردن مشغول شدند.

* بازیکنان استقلال دقایقی بعد از بازیکنان حریف برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* مدیرعاملان دو باشگاه استقلال و گل‌گهر در جایگاه سی‌آی‌پی کنار هم‌نشستند و به گفت‌وگو با هم پرداختند.

* درحالیکه بنابر حکم کمیته انضباطی تماشاگری نمی‌تواند برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شود،مسئول رسانه‌ای بازی به وسیله بلندگوی ورزشگاه ترکیب دو تیم را با شور و‌حرارت اعلام‌کرد!

* امیرحسین فتحی و محمدجواهری مدیرعامل باشگاه گل‌گهر گفت‌گوی طولانی را در جایگاه ویژه با هم انجام دادند.

* قدرت‌الله سیف مدیرمجموعه ورزشی آزادی در ورزشگاه حاضر شد و در جایگاه سی‌آی‌پی به گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه استقلال پرداخت.

* مجتبی جباری، دستیار کروات بگوویچ و تاوارز مهاجم برزیلی گل‌گهر تماشاگر بازی در جایگاه ویژه هستند.

* سرمربی استقلال پیش از بازی تصمیم گرفت برای هدایت تیمش روی سکو بنشیند اما این اجازه به او داده نشد تا با ناراحتی از جایگاه سی‌آی‌پی تماشاگر بازی باشد.

* پیش از شروع بازی از نیروهای انتظامی تقدیر شد و زرینجه و غفوری به عوامل نیروی انتطامی شاخه گل هدیه دادند.

* پیش از اغاز بازی بهنام برزای بازیکن‌گل‌گهر با بازیکنان گل‌گهر خوش و بش کرد.

* بعد از گلزنی بهنام برزای به استقلال این بازیکن اقدام به شادی بعد از گل کرد و در کنار هم‌بازیانش به خوشحالی پرداخت. البته برزای سال گذشته بعد از اینکه با تیم پدیده مشهد به استقلال گل زده بود خوشحالی نکرد اما گلزنی وی به استقلال باعث انتقاد زیادی از سوی طرفداران این تیم در شبکه‌های مجازی شد. این بار البته کار سال گذشته را تکرار نکرد و بعد از گلزنی ضمن خوشحالی در آغوش هم‌بازیانش قرار گرفت.

* اواسط نیمه اول داور خطایی مشکوک را به سود گل‌گهر سیرجان اعلام کرد. وقتی این خطا اعلام شد بازیکنان استقلال به شدت به اکرمی معترض شدند که همین موضوع باعث شد تا وی با کمک خود مشورت کند. به هنگام مشورت داور و کمک داور برای دقایقی بازیکنان دو تیم با یکدیگر جر و بحث کردند. هنگامی که دانشگر قصد داشت توپ را از بازیکنان گل‌گهر بگیرد با مهرداد بایرامی به جر و بحث پرداخت که در این لحظه میلاد فراهانی گلر گل‌گهر از داخل زمین خود با صدای بلند بر سر دانشگر فریاد کشید و خطاب به او گفت (محمد دانشگر توپ را می‌دهی یا خودم بیایم و بگیرم)!

* عمر دانسی دستیار استراماچونی امروز کنار خط ایستاده و نقش سرمربی آبی‌پوشان را ایفا می کند. از سوی دیگر سباستین لتوو در کنار خط چندین بار به داور بازی اعتراف کرد که داور چهارم به وی تذکر داد.

* پشت دروازه تیم فوتبال استقلال تنها یک عکاس حضور دارد و تمامی عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی پشت دروازه گل‌گهر سیرجان مشغول شکار لحظه‌ها هستند.

* در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه وینگو بگووویچ از عملکرد شاگردانش ناراحت بود و با صدای بلند بر سر آنها فریاد می‌کشید.

* دیدار دوتیم با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان است.

 در حال بروز رسانی.....

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی نام مهاجم مدنظرش را به باشگاه داد

ج اکتبر 4 , 2019
به گزارش مشرق، آندره آ استراماچونی بعد از آسیب دیدگی شیخ دیاباته سرانجام نام مد نظرش را به باشگاه استقلال ارائه کرد.  وی بعد از بررسی چند گزینه در نهایت نام مهاجم مد نظرش را به باشگاه استقلال طی هفته های اخیر ارائه کرده و مسئولان باشگاه استقلال د...