هفته ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل گل گهر؛ بدون مهاجم، بدون استراماچونی و بدون هوادار!

ترکیب استقلال مقابل گل گهر سیرجان

ترکیب استقلال تهران در دیدار هفته ششم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل گل گهر سیرجان مشخص شد.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل گل گهر سیرجان از هفته ششم لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 16:00 امروز(جمعه 12 مهر 98) در ورشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی

ترکیب استقلال مقابل گل گهر سیرجان

به گزارش استقلال نیوز، آرای مغرضانه و هدفمند کمیته انضباطی در خصوص محرومیت بی دلیل یزدانی و غلامی دو مدافع استقلال از این دیدار به دلیل تخلفات دربی که بیشتر در جهت رضایت مدیران و هواداران تیم دوم پایتخت و جلوگیری از هجمه و گستاخی آنها بعد از محرومیت به حق بازیکنانشان بود؛ موجب شد استقلال در این دیدار تغییر سیستم داده به از سیستم 3 دفاعه به سیستم 4 دفاعه برگردد.

استقلال در این دیدار علاوه بر بلبلی، غلامی و یزدانی(محرومیت)، دیاباته، باقری و کریمی(مصدومیت) از وجود استراماچونی روی نیمکت و هواداران روی سکوها محروم خواهد بود. هر چند محرومیت هواداران بیشتر به کام فتحی و مدیران نالایق استقلال است و به نوعی خواسته قلبی و دلی آنها تا برای یک هفته هم شده شعار "فتحی حیا کن.. استقلال و رها کن.." از سکوها شنیده نشود. برای همین هم بود که باشگاه استقلال هیچ اعتراضی نسبت به محرومیت هواداران خود انجام نداد.

* سید حسین حسینی مطابق معمول درون دروازه قرار گرفته است و وریا غفوری و هرویه میلیچ بعد از غیبت در دیدار جام حذفی در راست و چپ خط دفاعی بازی خواهند کرد. زوج روزبه چشمی و محمد دانشگر امروز در قلب دفاع بازی خواهند کرد.

علی کریمی هافبک دفاعی استقلال خواهد بود و جلوتر از او مسعود ریگری در نقش هافبک مخرب به بازی گرفته شده است. داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی هم عناصر هجومی آبی پوشان در این دیدار هستند.

با تصمیم استراماچونی استقلال در این دیدار مهاجم هدف تخصصی نخواهد داشت و برخلاف پیش بینی ها سجاد آقایی به همراه مرتضی تبریزی ناآماده هم از نظر روحی و هم از لحاظ فنی از روی نیمکت بازی را مشاهده خواهند کرد. به احتمال زیاد قائدی و اسماعیلی به تناوب در نوک خط حمله بازی خواهند کرد.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، علی دشتی، میلاد زکی پور، مرتضی تبریزی، رضا آذری و سید سجاد آقایی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ چشمی عصای دست استراماچونی

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس؛ بجنگید برای به زانو در آوردن ظالمان سرخ

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان؛ رونمایی از میلیچ کروات!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ آزادی در انتظار بردی آبی با پذیرایی از مرد نکو!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی؛ رونمایی از آندره آ استراماچونی و آبی لاجوردی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترکیب استقلال برای بازی با گل گهر سیرجان مشخص شد

ج اکتبر 4 , 2019
به گزارش مشرق، آندرهآ استراماچونی که امروز از نشستن روی نیمکت استقلال محروم است 11 بازیکن تیمش برای بازی با گل گهر را به شرح مشخص کرد: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، محمد دانشگر، میلیچ، علی کریمی،فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان،...