هفته شانزدهم لیگ برتر/ مرفاوی: باید از شکست های گذشته درس بگیریم؛ به هواداران قول قهرمانی نمی دهم!

صمد مرفاوی

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ مربی از الان قول قهرمانی نمی دهد و من هم نمی توانم این وعده را به هواداران بدهم!

به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با مس رفسنجان از هفته شانزدهم لیگ برتر، در نشست خبری حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

* بازیکنان را از نظر روحی آماده کرده ایم

قبلا در کرمان کار کردم. خوشحالم در این استان هستم. بازی سخت و مهمی داریم. با توجه به شرایطی که در جدول داریم باید این شرایط را حفط کنیم و بالاتر برویم و در کورس باشیم. آماده این بازی هستیم. تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. مس هم تیم خیلی خوبی است. از این تیم شناخت داریم. در بازی های آخر نتایج خوبی گرفتند و از نظر روحی شرایط خوبی دارند.تلاش بیشتری می‌کنیم که این سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم. بچه های ما کاملا آگاه هستند و شرایط را به خوبی درک می‌کنند. آن ها را از نظر روحی آماده کرده‌ایم که بتوانیم این سه امتیاز را به دست بیاوریم.

* امیدوارم عزیزی خادم بتواند برنامه هایش را پیش ببرد 

فوتبال ایران باید مسیر جدیدی را طی کند. عزیزی خادم با توجه به برنامه هایی که دارد امیدوارم بتواند به خوبی کار کند و شرایط فوتبال ما را چه داخلی و چه بین المللی بهتر کند. ان شاالله کارایی خوبی داشته باشد. باید به او کمک کنیم که فوتبالمان در آسیا حرف اول را بزند و بتوانیم در آینده جام هایی هم داشته باشیم. باید در فوتبال داخلی هم تحولاتی ایجاد شود که شرایط تیم‌ها به لحاظ اقتصادی بهتر شود و تیم‌ها بتوانند از نظر اقتصادی کارایی لازم را در بحث مسابقات داشته باشند.

* غیب فکری در نشست دلیل خاصی ندارد 

در مورد غیب آقای فکری هم دلیل خاصی نداشت. ما یک کادرفنی هستیم و همه باید به هم کمک کنیم. اگر کسی شرایطش را نداشت که به لحاظ جسمانی من هستم، من نبودم نفرات دیگری هستند. باید با هم هماهنگ باشیم.

* باید از شکست های گذشته درس بگیریم

شرایط استقلال خوب است. بالای جدولیم و باید تلاش کنیم که امتیازات لازم را به دست بیاوریم تا به صدر جدول برسیم. هدفمان صدر جدول است. توانش را داریم. اگر شکستی داشتیم در گذشته، باید از آن درس بگیریم که در آینده جبران کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

مهمترین کار ما بازی فرداست

‌در مورد بحث انتقاد از کادر فنی هم من نمی خواهم به این موضوع بپردازم چون مهمتر از آن بازی فرداست که باید تمرکز لازم را داشته باشیم. این مربوط به مسئولان باشگاه است و باید تصمیاتشان را بگیرند و در زمان لازم اعلام می‌شود. مهمترین کار ما بازی فرداست.

* از سعید مهری فردا استفاده نخواهیم کرد 

سعید مهری امروز اضافه شد و تمرینی با ما نداشته، در آینده از او استفاده می‌کنیم.

* تیم مس رفسنجان تیم هماهنگ و باکیفیتی است

مس رفسنجان تیم خوبی است. بازی‌هایی که از این تیم دیدیم کیفیت و هماهنگی خوبی دارند. نتایج خوبی به دست آورده و فکر می کنم می‌تواند بهتر از این هم شود.

قول قهرمانی نمی‌دهم

ان شاالله بتوانیم فردا بازی خوب و قدرتمندی انجام بدهیم. می‌دانیم از این بازی چه می خواهیم. ان شاالله بازیکنان ما با انگیزه و تمام توانشان بازی خوبی انجام بدهند. قول قهرمانی نمی‌دهم اما به فکر قهرمانی هستیم. هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد و چنین چیزی مشخص نیست. حتی صدرنشین فعلی هم نمی تواند قول قهرمانی بدهد چون 15 بازی باقی مانده اما ما برای قهرمانی می جنگیم تا آن را به دست بیاوریم.


 مطالب مرتبط:

داوران هفته شانزدهم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور آذرشهری قاضی دیدار مس رفسنجان و استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خودزنی های ادامه دار باشگاه استقلال/ رشید مظاهری به کمیته انضباطی می رود!

ی فوریه 28 , 2021
باشگاه استقلال در اقدامی عجیب به جای مدیریت اوضاع، باز هم در خصوص بازیکنان خود حاشیه سازی کرد. به گزارش استقلال نیوز، باشپاه استقلال درخبری نسبت به رفتار رشید مظاهری در تمرین امروز صبح این تیم واکنش نشان داد. گویا در تمرین امروز بین رشید مظاهری&nbs...