هفته سی ام لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان؛ قهرمانی کمترین حق ما بود

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان گفتند: واقعا امسال تیم خوبی داشتیم و قهرمانی کمترین حق ما در این فصل بود. 

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان، از هفته سی ام لیگ برتر فصل 1400/1401، در میکسدزون ورزشگاه ازادی صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* روزبه چشمی

خدا را شکر و به هواداران، کادرفنی و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. سال، سال سختی بود اما همه کمک کردند و آخرش خوب تمام شد.

امسال هم مشکلات زیاد بود، چه از بیرون زمین که خیلی نا بجا از ما انتقاد می‌کردند و چه مشکلاتی که در خود تیم بود، اما فکر می‌کنم بازیکنان معنی تیم بودن را نشان دادند. بازیکنان جوان کنار بازیکنان باتجربه فصل خوبی را رقم بزنند. قطعاً این نتیجه دست نیافتی است و حالا حالاها نمی‌توانند رکورد استقلال را بشکنند.

امسال سال خوبی بود، هم جوانان کمک کردند و هم کادر فنی و مدیریت با تمام مشکلات کلمه تیم بودن را معنی کردند.  خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همیشه شاد باشند. بازیکن تیم استقلال در واکنش به این سوال که مرادمند و یزدانی امروز در جشن قهرمانی حضور داشتند،

فکر می‌کنم سیاوش و مرادمند را به ناحق از ما جدا کرده بودند. من در همان مقطع هم در مورد این موضوع صحبت کردم. کمترین کار این بود که آنها در جشن قهرمانی امروز حضور داشته باشند. امیدوارم که موفق باشند.

انشالله که مشکلی نیست و فصل بعد در تیم استقلال ماندگار خواهیم بود.


* سیاوش یزدانی

خیلی خوشحالم که استقلال توانست قهرمان شود. من هر چه که دارم از همین هواداران استقلال دارم و خیلی خوشحالم که امشب در کنار آنها بودم. این قهرمانی کمترین لیاقت استقلال بود.

جام را به خانه خواهم برد، اما در کنارش نمی‌خوابم! ناراحتم که نتوانستم تا آخر در کنار سایر بازیکنان باشم و امیدوارم سال آینده بتوانم بازگردم. دانشگاه قبول شده‌ام و فکر می‌کنم پیش از شروع فصل بتوانم به استقلال بازگردم.

باشگاه ملوان در لحظات پایانی به من اجازه داد که در مراسم قهرمانی استقلال حضور پیدا کنم.

درمورد تیم ملی چه بگویم؟ یک هفته بعد از اینکه سرباز شدم دیگر به تیم ملی دعوتم نکردند. قطعاً بازیکنان از من بهتر هستند.

در شرایط کنونی بازیکن ملوان هستم. درمورد شرایط این تیم هم چه باید بگویم؟ چند ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام!


* زبیر نیک نفس

خداراشکر فصل خوبی بود و با بدون شکست تمام شد. دوست داشتیم امروز ببریم. نفت مسجد سلیمان بسته بازی کرد و نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. خداراشکر توانستیم فصل را بدون باخت تمام کنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

من در خصوص فصول قبل نمی‌توانم صحبت کنم ولی امسال که به تیم اضافه شدم، جو خوبی و نظم فوق‌العاده‌ای در تیم حکمفرما بود. تیم ما یکدست و متحد و بچه‌ها با هم همدل بودند و به همین دلیل نتیجه گرفتیم.

من چند اردو است که دعوت نمی‌شوم و این نظر آقای اسکوچیچ است. من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوار هستم که به تیم ملی برسم. امیدوارم اسکوچیچ نظرش روی من مثبت بشود و بتوانم دعوت بشوم.


  

* فرزاد مجیدی

این قهرمانی پاک را به هواداران پاک تیم استقلال، مجموعه مدیریت و همه بازیکنان تیم و... تبریک می گویم. خیلی خوشحالم که هواداران استقلال بعد از سال ها که واقعا در حقشان اجحاف شده بود، قهرمان شدند.

فکر می کنم در این جشن قهرمانی فقط مهم دل هواداران است. فکر می کنم برادرم به من یک درس داد و یک اصولی داشت. من خودم به شخصه از او عذرخواهی می کنم و از آن مجموعه باشگاه که نتوانستم آن طور که باید خدمت کنم. هرچند تمام تلاشم را کردم. بخاطر مشکلاتی که داشتم باید کارم را انجام می دادم و آن کار مهم تر بود. در مجموع در کنار تیم استقلال مثل همیشه با تمام وجودم هستم. استقلال را دوست خواهم داشت.

فقط قهرمانی و شادی هواداران استقلال مهم است!


* وریا غفوری

واقعاً خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بعد از 10 سال قهرمان شویم. از مدیریت باشگاه که امسال آرامش خوبی برای باشگاه فراهم کردند تشکر می‌کنم. همچنین از کادر فنی تشکر ویژه‌ای دارم. واقعاً دست تک تک بچه‌ها که گل کاشتند درد نکند. کادر تدارکات و پزشکی ما بی‌نظیر بودند واقعاً مجموعه بی‌نقصی بودیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این قهرمانی را به بهترین هواداران دنیا تقدیم کنیم.

امروز بیشتر برای ما شبیه یک مراسم بود و جشن نبود. وقتی آن فاجعه و حادثه در آبادان اتفاق افتاد نمی‌توانستیم جشن بگیریم. ته دل‌مان غم بزرگی برای مردم آبادان وجود دارد.

نمی‌توانم حس و حال خودم را نسبت به هواداران استقلال بیان کنم ، معلوم نیست برای فصل بعد چه آینده‌ای در انتظار من است تا بتوانیم دینی که هوادار بر گردن من دارد ادا کنم. همیشه تا آخرین لحظه‌ای که فوتبال بازی می‌کنم این حس را دارم که هواداران به گردن من دین دارند. سعی می‌کنم همیشه آماده باشم و بهترین بازی‌هایم را برای آنها انجام بدهم. می‌خواهم مهر و محبت آنها را در زمین جبران کنم.

امسال فصل بی‌نظیری بود. مدیریت واقعاً خیلی حرفه‌ای عمل کرد. امیدوارم در نقل و انتقالات موفق باشند و شاکله خوب تیم‌مان را حفظ کنند تا باز هم بتوانیم برای هواداران قهرمانی بیاوریم.

وضعیت من مشخص است صددرصد انتخاب اول و آخر من استقلال است مگر اینکه عواملی نگذارند در این تیم بمانم.


* آرمان رمضانی

خدا را شکر ، فصل سختی بود و خوشحالم با قهرمانی تمام شد.

اول فصل کمتر به من بازی می‌رسید و برای رسیدن به ترکیب سختی کشیدم. سعی می‌کردم از آن 5-10 دقیقه‌هایی که به من می‌رسید نهایت استفاده را ببرم. شکر خدا کادر فنی به من اعتماد کردند و اواخر فصل به ترکیب ثابت رسیدم.

بچه‌ها هم خیلی زحمت کشیدند، خیلی گل‌های مهمی به ثمر رساندند.آن گل به من چشم آمد. قهرمان شدیم و گل‌ها مهم نیست.

آرزوی هر بازیکنی است که در استقلال بماند یا بازی کند ولی آینده منوط به تصمیم کادر فنی و باشگاه خواهد بود.


* ارسلان مطهری

خدا را شکر که قهرمان شدیم. باید بگویم که یک قهرمانی پاک و بدون حرف و حدیث کسب کردیم و این زیباترین چیزی بود که می‌توانستیم به دست بیاوریم.

می‌خواهم نکته‌ای را بگویم که حرف من نیست و حرف تمام بازیکنان است؛ از تمام هواداران تشکر می‌کنم که در روزهای سخت پشت تیم بودند و این قهرمانی فقط به هواداران استقلال تعلق دارد.

صحبت کردن درمورد خودم اشتباه است. فعلاً از این قهرمانی و شادی لذت می‌برم. باید بابت حادثه آبادان تسلیت بگویم، اما امروز شادی کردیم، چون هواداران ما نیاز به این شادی داشتند. هموطنان خوب جنوب کشورمان بدانند که ما همیشه در غم و شادی به فکر آنها هستیم.

هواداران دوست داشتند با گیتار در جشن حضور پیدا کنم.

درمورد این موضوع چیزی نشنیده‌ام و چیزی نمی‌دانم. فکر می‌کنم که وزیر باید در جشن حضور پیدا می‌کرد، اما دلیل عدم حضورش را نمی‌دانم. ما انتظار داشتیم که وزیر ورزش در جشن ما حاضر می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد.


* امیر حسین حسین زاده

در ابتدا خدا را بابت این قهرمانی شکر می‌کنم. تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی زحمت کشیدند و این قهرمانی مبارک همه هواداران باشد. شاهد بودم که کادر فنی شب و روز زحمت کشید تا برای هر بازی برنامه و تاکتیم خاصی را برنامه‌ریزی کند. از کادر فنی بابت روزهای خوبی که برای ما ساخت تشکر می‌کنم.

خدا را شکر که فصلی رویایی را سپری کردیم. هنوز درمورد جدایی هیچ حرفی زده نشده است و من تازه به تعطیلات فکر می‌کنم.

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته سی ام لیگ برتر/ استقلال قهرمان بدون باخت ایران!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رمضانی: قهرمانی استقلال مدیون من است؟

د مه 30 , 2022
به گزارش مشرق، آرمان رمضانی پس از جشن قهرمانی استقلال گفت: خدا را شکر ، فصل سختی بود و خوشحالم با قهرمانی تمام شد. وی در پاسخ به اینکه فصل را در ترکیب ثابت به پایان برد، اظهار داشت: اول فصل کمتر به من بازی می‌رسید و برای رسیدن به ترکیب سختی کشیدم....