هفته بیست و نهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل گل گهر؛ فوتبال هزار اتفاق می‌افتد و ما هنوز امید داریم

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان گفتند: متاسفانه ابتکار عمل از دست ما در رفته است، اما باز هم تا آخرین لحظه تلاش مان را می کنیم که قهرمان شویم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از برتری 1 بر 0 مقابل گل گهر سیرجان، از هفته بیست و نهم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

* فرشید سمیعی(سرپرست مدیرعاملی باشگاه  استقلال) 

بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و باید اجازه بدهیم تا سرنوشت لیگ در بازی هفته آخر مشخص شود. از زحمات بازیکنان، کادرفنی و هلدینگ خلیج فارس ممنون هستم. ان‌شاءالله در بازی پایانی هم بچه‌ها پرقدرت ظاهر می‌شوند. همچنان امیدواریم.وی درخصوص اینکه سازمان لیگ اعلام کرده امشب تکلیف محل بازی با پیکان را مشخص می‌کند، گفت: هنوز مشخص نشده اما قرار است اعلام کنند.

سرپرست باشگاه استقلال درمورد اینکه با توجه به تساوی پیکان مقابل فولاد و قرار داشتن این تیم بین گزینه‌های سقوط احتمال برگزاری این بازی در ورزشگاه دستگردی زیاد است، توضیح داد: اینگونه نباید گفت. بازی قبلی پیکان با رقیبان ما در حضور تماشاگر و در ورزشگاهی به جز دستگردی برگزار شده است. وی درمورد شکایت داوران لیگ برتری از جواد نکونام، توضیح داد: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

سمیعی درخصوص چهره ناامیدش، عنوان کرد: وقتی یک مدیر و هوادار تیم باشید، بازی‌ها روی شما اثر می‌گذارد. صد در صد برای بازی روز شنبه پرامید و پرقدرت به زمین می‌رویم و تیم هم همین طور است. تا آخرین دقایق و ثانیه‌ها، دنبال پیروزی و کسب جام هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال درخصوص اینکه آبی‌پوشان در نظر دارند بازی هفته آخر کجا برگزار شود، عنوان کرد: شهرهایی مثل مشهد، اراک و... در اولویت بودند اما باز هم بستگی به جلسات آتی دارد.


   

* بهزاد غلامپور(مربی استقلال)

حسینی وضعیتش خوب است. مشکلی ندارد و به بازی بعدی 100 درصد می‌رسد.

مچ پای حسینی یک مقدار پیچید. 

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در خصوص اینکه در آخر بازی به سمت داور رفت، گفت: رفتم و به داوری گفتم که خیلی خوب قضاوت کرد. به او تبریک می‌گویم و یکی از بهترین داوران ایران است. 

فوتبال هزار اتفاق می‌افتد و ما هنوز امید داریم.

غلامپور در واکنش به صحبت‌های خبرنگار که مصاحبه‌های استقلالی‌ها علیه داوری پس از بازی با نساجی اشتباه بود، گفت: نه آدم باید در هر شرایطی از حقش دفاع کند. این همه آدم می آیند اینجا و زحمت می‌کشند و یک موقعی با یک سوت همه چیز عوض می‌شود. 

وی در خصوص اینکه کارشناسان داوری تصمیمات داوری را تایید کردند، اظهار داشت: ان‌شاءالله که درست باشد ولی ما قبول نمی‌کنیم.

 غلامپور در پاسخ به سوال خبرنگار که صحبتی آیا با نویدکیا دارد، گفت: نه ان‌شاءالله که موفق باشد.


   

* زبیر نیک نفس 

بازی خودمان را بردیم و هدف مان هم همین بود و دم هوادارانی هم که آمدند و حمایت کردند، گرم. امیدوارم آخر فصل شرمنده شان نباشیم.

وی در مورد اینکه هفته بعد با پیکان بازی دارید و محل آن کجا باشد چقدر مهم است، گفت: یکی از آپشن‌هایی که اسقلال دارد، هوادارانش هستند. احتمال دارد هفته آخر قهرمان شویم و دوست داریم با هواداران باشد. سال گذشته نیز بازی پرسپولیس با پیکان که میهمان بود را در آزادی مقابل هواداران بازی کردند. حالا اینکه در آزادی دو بازی همزمان نمی شود برگزار کرد، امیدواریم در یک ورزشگاهی برگزار شود که هواداران‌مان باشند.

هافبک استقلال در خصوص اینکه بازیکنان در دوره قبلی معترض بودند که دریافتنی نداشتند و الان چگونه شده است، گفت: الان مقطعی نیست که در مورد مشکلات مالی صحبت کنیم و مسائل مهمتری وجود دارد. 

نیک نفس در پاسخ به این سوال که قهرمان می شوید، عنوان کرد: متاسفانه ابتکار عمل از دست ما در رفته است، اما باز هم تا آخرین لحظه تلاش مان را می کنیم که قهرمان شویم.


  

سید حسین حسینی 

یک بازی سخت داشتیم و خداراشکر بردیم. از هواداران تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم هفته آینده خوشحالشان کنیم. 

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگاران که هفته قبل بازیکنان استقلال هماهنگ‌شده در خصوص داوری صحبت کردند و آیا این از لحاظ رسانه‌ای اشتباه بود، گفت: اشتباه نبود زیرا که از اول فصل باید داوری‌ها را ببینید. به نظرم آنقدر در موردش صحبت کردیم که خسته شدیم. من این را به شما بگویم که ما امید و ایمانمان را از دست ندادیم.

یک هفته باقی مانده و امیدوارم که تیم‌ها با 100 درصد قوا بازی کنند. امیدوارم تیم مس همانجوری که مقابل ما در آزادی بازی کرد، مقابل پرسپولیس بازی کند مطمئن هستم که امتیاز می‌گیرد.  

وی در خصوص مصدومیتش گفت: پایم پیچ خورد در آن لحظه. باید MRI بگیرم و امیدوارم چیز خاصی نباشد. به بازی می‌رسم؟ باید MRI بگیریم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.


* مهدی مهدی‌پور

بچه‌های ما امسال سنگ تمام گذاشتند، بی‌نظیر بودند، یک سال فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم. بچه‌ها باید سرشان را بالا بگیرند. هواداران باید به تمام بازیکنان افتخار کنند. خیلی بیشتر از سطح توقع اول فصل، تیم ما نتیجه گرفته و یک برهه‌ای از زمان سطح توقعات بالا رفت.

 وی در واکنش به اظهارات خبرنگاری که گفت این صحبت بوی ناامیدی می‌دهد، گفت: اصلا ناامید نیستیم. قبل از این بازی وظیفه ما این بود که 6 امتیاز بگیریم و خداراشکر امروز بچه‌ها 3 امتیاز را گرفتند، هفته بعد هم 3 امتیاز کسب خواهند کرد. امیدوارم مزد زحماتی که بچه‌ها در این یک سال زحمت کشیدند را بگیرند.

سال عجیب و غربیی پشت سر گذاشتیم. سالی که من کمتر دیدم چنین اتفاقاتی برای تیم بزرگی مثل استقلال بیفتد. قطعاً هوادار باید به این تیم افتخار بکند. 

بازیکن استقلال در خصوص اینکه استقلالی‌ها علیه داوری صحبت کردند و آیا این حس را او نیز دارد، گفت: این حس به شما القا نشده بود؟ یک یک می‌توانم اتفاقاتی که برای تیم رقیب ما افتاد را می‌توانم بشمارم. تیم رقیب با اشتباهات داوری بیشتر از 10 امتیاز گرفت. یک سوت می‌تواند سرنوشت قهرمانی را عوض کند مثل همین الان که با یک امتیاز دنبال هم دارند می‌دوند و یک سوت داور می‌تواند خیلی از اتفاقات را عوض کند.

اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و گل گهر رخ داد. توپی که از روی خط رد شد و اشتباه داوری اتفاق افتاد. وقتی یک تیم از اشتباهات داوری سود می‌کند، تیمی مثل نساجی ضرر می‌کند.

مهدی پور در خصوص بازی با نساجی گفت: الان چند هفته است که دارد می‌برد. ما حداکثر امتیازات را تا آنجا که شده جمع کردیم. با این امتیازاتی که امسال استقلال گرفته، این تیم می‌توانست سال‌های پیش قهرمان شود. ان‌شاءالله هفته آینده ببریم. 

بازیکن استقلال در خصوص محرم نویدکیا نیز گفت: مربی فوق‌العاده توانمند است و تیم مس رفسنجان فوق‌العاده خوب است. قطعاً امیدواریم ما پیکان را ببریم و اتفاقات خوبی در هفته آخر رخ بدهد.

مهدی پور در رابطه با وضعیت مالی نیز گفت: من چند هفته‌ای بود که سر تمرین نرفته بودم. چند روز پیش رفتم و خداراشکر شرایط خیلی بهتر شده است. در این چند هفته اتفاقاتی خیلی خوبی رخ داده است. شرایط مالی  در این چند هفته خیلی خوب شده و امیدوارم همینجوری ادامه پیدا کند. اگر از اول فصل شرایط استقلال اینجوری می‌بود و آرامش در تیم ما حکمفرما می‌شد، خیلی شرایط می‌توانست بهتر از این باشد.

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ گل‌گهر باز هم در آزادی زانو زد؛ امید استقلال برای قهرمانی یک سپاهانی است!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خداحافظی داور باتجربه فوتبال کشورمان از قضاوت

چ مه 29 , 2024
به گزارش مشرق، در پایان هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه یک بر صفر آلومینیوم اراک را شکست دهد. شاگردان خوزه مورایس در شرایطی در این بازی به برتری رسیدند که در پایان، اشکان خورشیدی داور این دیدار به صورت ...