هفته اول لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی مقابل هوادار؛ امیدواریم این بردها ادامه‌دار باشد

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از پیروزی مقابل هوادار گفتند: با حضور مدیریت جدید اتفاقات خوبی می‌افتد و همین که می‌بینیم او تلاش می‌کند برایمان ارزشمند است.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل هوادار از هفته اول لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی را عنوان کردند که در ادامه می خوانید: 

* آرش رضاوند

تا به هماهنگی برسیم زمان می‌برد اما اولین قدم برد بود که خدا را شکر به این 3 امتیاز رسیدیم و توانستیم برنده بازی باشیم.

بازیکن استقلال درباره پنالتی اعلام شده و اعتراض بازیکنان هوادار، گفت: صحنه را ندیدم اما عزم‌مان را جزم کرده بودیم که برنده این دیدار اول باشیم چون تیم ما همیشه اول فصل امتیازات زیادی را از دست می‌دهد. تمام تمرکز ما این بود که برنده این بازی باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نظرت درباره پست جدیدت یعنی هافبک دفاعی چیست، خاطرنشان کرد: من سال گذشته هم در این پست بازی می‌کردم.

رضاوند در پاسخ به این سوال که تیم باید تقویت شود و کمبودهایی هست، یادآور شد: مربی دقیق این موضوع را می‌داند و من در جایگاهی نیستم که درباره مسائل فنی صحبت کنم اما امیدوارم این بردها ادامه‌دار باشد.


* امیرحسین حسین زاده

خدا را شکر برای هفته اول بازی بدی نبود، ناهماهنگی‌هایی داشتیم اما در کل بد نبود، خدا را شکر نتیجه را گرفتیم و دل هواداران را شاد کردیم ولی باید برای کسب نتیجه بهتر و قهرمانی بهتر از اینها شویم.

حسین‌زاده در مورد اینکه از او به عنوان پدیده استقلال نام برده می‌شود و به این خاطر آیا فشار بیشتری را تحمل می‌کند، گفت: نه زیاد. خودم هم لذت می‌برم وقتی هواداران این را می‌گویند و از نوع بازی من خوش‌شان می‌آید. من انگیزه می‌گیرم و بازی بهتری را انجام می‌دهم. امروز هم خدا را شکر خوب بودم و در همه صحنه‌ها جنگیدم. باید گل می‌زدم. از هواداران بابت این مسئله معذرت‌خواهی می‌کنم در چند صحنه موقعیت گلزنی داشتم نتوانستم استفاده کنم شاید کم‌تجربه بودم. شاید چون اولین بازی بود برایم سخت بود ولی سعی می‌کنم در بازی‌های بعد جبران کنم.

هافبک استقلال در مورد اینکه آیا از فردا به اردوی تیم امید می‌رود، عنوان کرد: براساس صحبت‌هایی که با فرهاد مجیدی انجام دادم قرار شده به اردوی تیم ملی نروم.


 *مهدی مهدی پور

هوادار تیم خوبی بود اما مهم برای ما 3 امتیاز بود که توانستیم آن را کسب کنیم.

بازیکن استقلال درباره پنالتی گرفته شده و تکرار آن، عنوان کرد: چیزی که داور گفت اینکه بازیکن ما زودتر از ضربه به محوطه جریمه امد و ضربه تکرار شد. نمی‌دانم چقدر درست بود اما این اتفاقی بود که افتاد و نظر آقای ناظمی این بود که ضربه تکرار شود.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی گفته نمی‌دانیم چرا این اتفاق افتاده، گفت: چیزی که داور گفت این بود که بازیکن ما زودتر از ضربه به محوطه جریمه رفته است.

بازیکن استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید برخی بازیکنان هوادار اعتقاد دارند این برخورد اصلا پنالتی نبود، یادآور شد: حقیقت چیزی که ما در زمین دیدیم پنالتی بود اما بهتر است در این خصوص کارشناسان نظر دهند.

وی درباره اینکه آیا شرایط تیم بهتر خواهد شد، گفت: قطعا روز به روز بهتر می‌شویم. شروع فصل نه فقط برای تیم ما برای همه تیم‌ها سخت خواهد بود. تیم ما خدا را شکر توانست 3 امتیاز را بگیرد که این مهم است.

مهدی‌پور در ادامه صحبت‌های خود در خصوص مصدومیتش، خاطرنشان کرد:هفته گذشته مصدومیت جزئی داشتم که با تلاش کادر پزشکی شرایطم به گونه‌ای شد که توانستم بازی کنم اما شرایط بازی در 90 دقیقه را نداشتم.

وی درباره اینکه هواداران به دنبال قهرمانی هستند شما فکر می‌کنید استقلال امسال قهرمان شود، گفت: الان هفته اول است و به نظرم خیلی زود است که در این باره صحبت کنیم اما انتظاری که از استقلال هست اینکه همیشه قهرمان شود و برای قهرمانی بجنگد. بازیکنان هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند و تمام تلاش ما این است که هواداران را سربلند کنیم.

مهدی‌پور درباره اینکه چرا در هافبک بازیکن اضافه نمی‌شود و آیا نیازی به جذب بازیکن نیست، گفت: به نظرم خط هافبک ما شرایط بدی ندارد هم بازیکنان خوبی جذب شده‌اند و هم بازیکنان مانده‌اند. مشکلی نداریم و همه بازیکنان با نظر کادر جذب شده‌اند.

بازیکن استقلال درباره تغییر مدیریت و اینکه آیا شرایط بهتر شده، خاطرنشان کرد: وقتی اتفاقات مثبتی می‌افتد اولین کسانی که آن را احساس می‌کنند ما بازیکنان هستیم. همین الان کادر مدیریتی باشگاه تلاش می‌کند مشکلات ما از جمله زمین تمرین را حل کند و ما آن را می‌بینیم. پولی هم به حساب بازیکنان واریز شده اما دقیقا نمی‌دانم چند درصد است. با حضور مدیریت جدید اتفاقات خوبی می‌افتد و همین که می‌بینیم او تلاش می‌کند برایمان ارزشمند است.

  اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ شروع خوب استقلال با هوادار؛ فرهاد نیمه مربیان را با جوانان برد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عنایتی پس از باخت به استقلال: تیم دست‌وپا بسته‌ای نیستیم

چ اکتبر 20 , 2021
به گزارش مشرق، رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: برای شروع بازی بدی نبود. ما می‌دانستیم با تیمی بازی می‌کنیم که شخصیت بزرگی دارد و بسیار منسجم و محکم است. در شرایط بازی بد نبودیم اما از نحوه بازی‌مان راضی نبودم و امیدوارم...