هفته آینده رای پرونده رشید مظاهری اعلام می‌شود

به گزارش مشرق، در حالی که در خبرها عنوان شده بود رأی کمیته تعیین وضعیت به سود رشید مظاهری و باشگاه استقلال صادر شده است، اما رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال با تکذیب این ادعا اعلام کرد که این کمیته هنوز تصمیم قطعی را در این خصوص نگرفته است.

جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص ادعای سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درخصوص صادر شدن رأی به سود رشید مظاهری گفت: تاکنون از سوی کمیته تعیین وضعیت رأی در این زمینه صادر و ابلاغ نشده است. البته به طور کامل به پرونده رسیدگی شده، بنابراین بعد از صدور رای ابلاغ خواهد شد. ممکن است منظور آقای مددی رأی کمیته انضباطی بوده که آن رأی صادر و ابلاغ شده است.

وی در مورد اینکه چه زمانی رأی نهایی درخصوص پرونده مظاهری و تراکتور صادر خواهد شد گفت: فکر میکنم حداکثر ظرف هفته آینده تصمیم نهایی خود را بگیریم. فقط پرونده به طور کامل و مفصل بررسی شده است. واقعا نمی توان تعیین کرد چه روزی رأی نهایی صادر می شود. مشورت نهایی را در کمیته تعیین وضعیت انجام خواهیم داد. سپس تصمیم نهایی را از طریق دبیرکل فدراسیون ابلاغ خواهیم کرد.

نورشرق درمورد امکان مغایرت رأی کمیته تعیین وضعیت با رأی کمیته انضباطی توضیح داد: چون حوزه صلاحیت ها متفاوت است، اصولا مغایرتی وجود نخواهد داشت. آنها در یک زمینه ای تصمیم گیری می کنند و حوزه تصمیم گیری ما زمینه دیگری است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مارکوپولوی فوتبال ایران پا به توپ شد

چ نوامبر 11 , 2020
به گزارش مشرق، مهاجم باتجربه فوتبال ایران در لیگ بیستم هم حضور خواهد داشت و اینبار او را با پیراهن پیکان تهران خواهیم دید. حاتمی که امروز به طور رسمی به جمع شاگردان مهدی تارتار پیوست، اولین بازی اش را نیز در جریان دیدار تدارکاتی با ویستا توربین ان...