هشدار به استقلال درمورد شهرخودرو

به گزارش مشرق، عباس سرخاب مهاجم پیشین تیم استقلال و بهترین بازیکن مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۳۶۹ اظهار داشت: مصاحبه محمود فکری مشخص کرد فشاری زیادی را تحمل می‌کند که البته این موضوع در استقلال امری عادی است. فکری یا هر مربی دیگری کارش را در استقلال با فشار و استرس آغاز می‌کند و باید در کنار توانمندی‌های فنی از توانایی‌های بالای روحی و ذهنی هم برخوردار باشد تا تحت همین فشارها تیمش را به شرایط خوب برساند و از آن به بعد است که تحت حمایت هواداران قرار می‌گیرد. محمود فکری را درک می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر از زیر این فشارها خارج شود و بتواند بهترین نتایج را با این تیم بگیرد.

بیشتر بخوانید:

استقلال هرگز با این داور برنده نبوده است/هت تریکِ داورِ مصافِ حساسِ مشهد!

وی افزود: هواداران ما که به خصوص در صفحات مجازی به فکری فشار می‌آورند به این فکر کنند که ممکن است این فشارها منجر به جدایی فکری شود و بعد از آنچه باید کرد؟ الان چه کسی مانده که بیاید و در این شرایط مسئولیت استقلال را بپذیرد؟ هواداران باید قدری خویشتن داری کرده و کمک کنند تیم زودتر به شرایط خوب بازگردد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص دیدار پیش روی این تیم مقابل شهرخودرو گفت: این بازی بسیار مهم است و شرایط جدول را تعیین می‌کند. امتیازات دو تیم به هم نزدیک است و از آن مهم‌تر اینکه امتیازات ۹ تیم در جدول بسیار به هم نزدیک است و کوچک‌ترین لغزشی می‌تواند منجر به سقوط در جدول شده و یک پیروزی می‌تواند جایگاه آبی پوشان در بالای جدول را تثبیت کند.

سرخاب خاطرنشان ساخت: تمرکز در این مقطع اصل مهمی است و همه ارکان تیم باید تمرکز خود را حفظ کنند و با تمرکز حداکثری برای دیدار با شهرخودر عازم مشهد شوند. با این توضیح که شهرخودرو تیم بسیار خوبی است که به خصوص در خانه خود قدرتش اضافه می‌شود. چرا که آنها به خوبی از شرایط میزبانی استفاده می‌کنند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: نیاز به گفتن من نیست که شهرخودرو خط حمله خطرناکی دارد که مهار کردن آنها کار ساده‌ای نیست. مدافعان استقلال از کوچک‌ترین غفلت در این بازی پشیمان خواهند شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه نه چندان دشوار استقلال برای رسیدن به صدر

ی دسامبر 13 , 2020
به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر امروز دو دیدار در تبریز و مشهد برگزار می شود که ابتدا دربی تبریز از ساعت ۱۵ آغاز می شود و سپس سوت آغاز دیدار حساس استقلال و شهرخودرو از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام رضا تبریز به صدا در می آید. دربی ت...