هدف تیم‌های لیگ شکست دادن استقلال بود

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال که در هفته بیست و هفتم لیگ برتر قهرمانی‌اش را در این فصل از رقابت‌ها تثبیت کرده بود، در هفته بیست و نهم توانست با ۲ گل میزبانش مس رفسنجان را شکست دهد که این نوزدهمین پیروزی فصل آبی پوشان و نهمین شکست تیم مس رفسنجان در این رقابت‌ها بود.

ایوب اصغرخانی در گفتگویی در خصوص این بازی اظهار داشت: با اینکه مس هم بازی خوبی ارائه داد، اما قطعاً استقلال تیم برتر میدان بود و شایسته این پیروزی. همانطور که آنها سزاوارانه قهرمان لیگ برتر شدند، در این بازی هم با شایستگی به پیروزی رسیدند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در سالی که فرهاد مجیدی و مجموعه استقلال هدفشان قهرمانی بود، هدف نیمی از تیم‌های لیگ این بود که اولین شکست فصل استقلال را رقم بزنند. در فصلی که فقط پیروزی و قهرمانی می‌توانست آبی‌ها را خوشحال کند، خیلی از تیم‌ها برای خوشحالی به دنبال اولین شکست این تیم بودند و این بود تفاوت بین اهداف تیمی که قهرمان شد با دیگر تیم‌ها.

کارشناس فوتبال بیان داشت: ویژگی بارز این فصل استقلال در این بود که مجموعه آنها تیم به معنای واقعی کلمه بود. امسال در این تیم هیچ بازیکنی ادعا نداشت و نظم تیمی به بهترین شکل ممکن اتفاق افتاد. مدیریت باشگاه توانست بستری امن و آرام را برای تیم فراهم کند و همه اعضای باشگاه سرشان به کار خودشان بود و فقط خواستند وظیفه خودشان را به بهترین شکل انجام دهند.

اصغرخانی در ادامه افزود: اگر بنا به غُر زدن و بهانه آوردن بود، استقلالی‌ها هم بهانه‌های زیادی برای غُر زدن داشتند. اما آنها ترجیح دادند امسال قهرمانی را فدای هیچ بهانه‌ای نکنند و با تمام وجود برای رسیدن به این هدف زحمت کشیدند.

هدف تیم‌های لیگ شکست دادن استقلال بود

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۷ خرداد

ش مه 28 , 2022
Adblock test (Why?)