هاشم بیک زاده: بازیکنان استقلال مقابل مس در زمین سردرگم بودند؛ جانشین فکری کار بسیار سختی در پیش دارد!

هاشم بیک زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: فکری نمی‌توانست با این شرایط ادامه بدهد، ما پیشکسوتان هم حمایت کردیم ولی وضعیت مساعد نبود.

    

 به گزارش استقلال نیوز، هاشم بیک زاده پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با ایلنا، درباره دیدار استقلال و مس رفسنجان و استعفای فکری از سرمربی گری استقلال، صحبت‌ کرد که در ادامه می خوانید:

   

* تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان؟

همه ما می‌دانیم برای کسب نتیجه در هر بازی، فقط یک یا چند بازیکن نمی‌تواند همه کار را انجام بدهد و شکست حریفان با همدلی و کارگروهی انجام می‌شود. مقابل مس شاید زیاد برای گلزنی تلاش داشتیم اما کار گروهی به آن شکل ندیدیم. شرایط و اتفاقات طی همین هفته‌ها باعث شده بود که بازیکنان تمرکز نداشته باشند و در زمین سردرگم باشند.

* استعفای محمود فکری؟

باید به ایشان و کادرفنی تیم تبریک گفت. تلاش‌شان را انجام دادند و به هر شکل یک زمانی هست که شما به نتیجه دلخواه نمی‌رسید و در فوتبال که همواره با برد و باخت همراه است این موضوع غیرطبیعی نیست.

فکری نمی‌توانست با این شرایط ادامه بدهد. ما پیشکسوتان هم حمایت کردیم ولی وضعیت مساعد نبود. اینکه شما هر هفته به دنبال جدایی‌تان باشند نمی‌توانید کار کنید. مسلما تمرکز ندارید که بخواهید به دنبال پیاده کردن اهداف‌تان باشید.

* انتخاب سرمربی جدید و شرایط فعلی استقلال؟

شاید فکری اینطور پیش بینی کرده که دیگر حضورش نمی‌تواند مفید واقع شود و استعفا کرده که تیم عقب نیفتد. پس نباید این اتفاق صورت بگیرد. الان که شش امتیاز از صدر جدول عقب هستیم باید به فکر باشیم. الان هر کسی بیاید کار بسیار سختی دارد. شرایط مشخصا مهیا نیست. امیدوارم هر کسی که سرمربی می‌شود بتواند شرایط را تغییر بدهد. هواداران عزیز می‌دانند که این مقطع از فصل حمایت از شخص و افراد خاص جوابگو نیست و هر کسی که سرمربی شد همه باید حمایت کنیم تا به خوبی نتیجه بگیرد و شاهد موفقیت باشگاه استقلال باشیم.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

دستیاران فکری با باشگاه استقلال توافق کردند/ حنیف: استقلال خانه من است؛ آدم با خانه‌اش به مشکل نمی‌خورد!

رسمی/ قصه محمود فکری با استقلال به سر رسید!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور ساکت الهامی در باشگاه استقلال/ دستیاری مجیدی یا توهین به شعور هوادار؟

چ مارس 3 , 2021
در حالی که هواداران استقلال منتظر رسمی شدن سرمربیگری فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال بودند ساکت الهامی دقایقی قبل وارد دفتر این باشگاه شد. به گزارش استقلال نیوز؛ هواداران استقلال که در فصول اخیر از انتخاب ها و رفتارهای عجیب هیات مدیره به شدت آسیب دید...