هادی مباشری: از شرکت مجری اسپانسر شکایت کردیم؛ با فروش بازیکنان درآمدزایی می کنیم!

هادی مباشری

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: شرکت مجری کارهای اسپانسر یک ماه است ما را سر کار گذاشته‌اند و دیگر نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

 به گزارش استقلال نیوز، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلاتی که برای بازیکنان در محل تمرین به وجود آمده و اینکه چرا باشگاه استقلال مطالبات آنها را پرداخت نکرده است، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* چرا بازیکنان اعتصاب کردند؟

متأسفانه ما با شرکت مجری اسپانسرمان دچار مشکل شده‌ایم. آنها قبل از سال اعلام کردند که تا ابتدای اردیبهشت ماه صبر کنیم و برایمان اسناد آوردند و ما هم این کار را انجام دادیم.در ادامه به بازیکنان قول دادیم که اول اردیبهشت مطالبات‌شان را می‌دهیم ولی این کار صورت نگرفت چون مجری اسپانسر باشگاه بدقولی کرد و 24 روز از وعده ما به بازیکنان گذشته و آنها حق دارند، الان هم که با شما صحبت می‌کنم بحث قضایی را باز کرده‌ایم و از شرکتی که مجری اسپانسر باشگاه است، شکایت کرده و اظهارنامه هم آماده ارائه شده است. چون این شرکت هم اردوی ما را در نیم‌فصل به هم زد و هم با بازیکنان ما به صورت غیرقانونی تماس گرفت و در خارج از اصول قراردادی‌اش رفتار کرده است. البته ما با شرکت ایرانسل مشکلی نداریم و آنها تا پایان سال گذشته به قرارداد خود عمل کرده‌اند ولی شرکتی که مجری کارهای اسپانسر ما است یک قرارداد دو ساله با باشگاه امضاء کرده بود که متأسفانه 4 ماه از این قرارداد باقی مانده است. آنها یک ماه است ما را سر کار گذاشته‌اند و دیگر نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

* تکلیف پول صیادمنش چه شد، زیرا خلیل‌زاده رسماً‌ اعلام کرد باشگاه این پول را دریافت کرده است؟

اگر می‌بینید 40 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و حق و حقوق شفر داده شده است، از همین درآمدزایی‌های ما صورت گرفته البته همه پول صیادمنش را به ما ندادند و این را هم بگویم نمی‌دانم که آقای خلیل‌زاده دقیقاً در مورد نحوه انتقال این بازیکن چه گفته، ولی ما هم به دنبال دریافت پول کامل صیادمنش و هم طلبی که بابت مجید حسینی داریم هستیم. این را هم بگویم در تلاش هستیم حتی شده پول قرض کنیم که مطالبات بازیکنان را بدهیم.می‌توانیم همین حالا قرارداد با شرکت مجری اسپانسر را لغو کرده و یک قرارداد جدید ببندیم اما همه این‌ها در آینده استقلال تأثیرگذار است، خود خلیل‌زاده و فتحی در تلاش هستند که مشکلات را حل کنند همین حالا هم که با شما صحبت می‌کنم این شرکت 50 میلیون تومان به ما و پرسپولیس از سال گذشته بدهکار است.

* تکلیف علی خطیر برای حضور در کمیته اخلاق چه شد؟

من از این موضوع اطلاع ندارم و شاید مستقیماً‌ مسئولان فدراسیون با خود وی و مدیرعامل باشگاه در ارتباط هستند.

* آیا تمرین فردای آبی‌پوشان برگزار می‌شود چون شایعه شده استقلالی‌ها مقابل سپیدرود بازی نمی‌کنند؟

همه چیز دست خدا است ما واقعاً 15 روز است که درگیر هستیم که بتوانیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.رقم طلب بازیکنان هم کم نیست و با 5 درصد و 10 درصد نمی‌شود گره کار را باز کرد. آنها حدود 60 درصد طلب دارند و باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد.

* با این همه مشکلات مالی باشگاه چگونه با نفراتی مثل پیمان رنجبری که آقای گل لیگ یک و مهاجم گل‌گهر سیرجان است مذاکره کرده است؟

من دیروز از صبح تا شب در باشگاه حضور داشته‌ام و اگر کسی قرار باشد به باشگاه بیاید باید از جلوی اتاق من رد شود عکس حضور این بازیکن را هم در فضای مجازی دیدم، ولی تا آنجا که می‌دانم مسئولیت مذاکره با بازیکنان به عهده آقای خطیر است ولی من کسی را در باشگاه ندیدم.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احتمال جریمه داور بازی استقلال و صنعت

س مه 14 , 2019
به گزارش مشرق، با فرا رسیدن هفته پایانی مسابقات لیگ برتر هیجان بالا گرفته و گمانه زنی زیادی درباره تیم قهرمان وجود دارد. با وجود اتفاقات داوری طی چند ماه گذشته فدراسیون فوتبال سعی دارد از داوران رده بالا استفاده کند تا فصل پرحاشیه لیگ هجدهم با بدون حاش...