هادی طباطبایی: به مدیران منصوب وزارت ورزش اعتماد ندارم؛ چند سال است مانع اوج گرفتن استقلال می شوند

هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم مدیران استقلال پشت استراماچونی پنهان نشوند و او بازگردد.

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، درباره اتفاقاتی که پس از شکست تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در فینال جام حذفی فوتبال رخ داد، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

     

به همه آنهایی که باعث شدند قهرمانی جام حذفی را از دست برود، تبریک ویژه‌ای می‌‌گویم!

این قهرمانی را به هواداران و باشگاه تراکتور تبریک می‌گویم. به همه آنهایی هم که باعث شدند استقلال این‌گونه به حاشیه برود و قهرمانی را از دست بدهد، تبریک ویژه‌ای می‌‌گویم! مشخص بود بازیکنان روحیه نداشتند و انگار به پاهای آنها،‌ وزنه بسته بودند. تیم فوق‌العاده سنگین به نظر می‌رسید و مشخص بود بازیکنان و کادر فنی‌اش، تمرکز لازم را ندارند.

* مدیران استقلال ضدفوتبالی رفتار و در تیم تنش دست کردند

در هفته قبل از فینال اتفاقاتی رقم زدند که تیم به این نقطه رسید. در چند سال اخیر شاهد این قضایا بودیم و زمانی که استقلال به اوج نزدیک می‌شود، به گونه‌ای رفتار می‌کنند که تیم به نقطه اوج نرسد. استقلال ابتدای فصل و نیم‌فصل را از دست داده بود، اما با آرامش کارش را می‌کرد و اواخر فصل عملکرد بسیار خوبی داشت، اما مدیران باشگاه با حرکتی غلط و ضدفوتبالی با مربی دیگری مذاکره و برای تیم تنش درست کردند. آن وقت همه چیز را به گردن بازیکنان و کادر فنی می‌اندازند.

* به مدیران منصوب وزارت ورزش اعتماد ندارم

چرا قبل از فینال جام حذفی را برای مذاکره انتخاب کردید و تیم را به این روز انداختید که بازیکنان و مربیان بدون تمرکز وارد مسابقه شوند؟ من به مدیرانی که وزارت ورزش و جوانان در این چند سال برای باشگاه استقلال منصوب کرده است، اعتماد ندارم و نشانه آن، همین اتفاقاتی است که رخ می‌دهد. چرا وقتی استقلال به تازگی شکل گرفته بود، آرامش تیم را به‌هم زدند؟

* اتفاقات اخیر باعث شد استقلال انسجام لازم را نداشته باشد

امیدوارم استقلال نتایج خوبی در چهار هفته باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بگیرد. اتفاقات اخیر باعث شد تیم انسجام لازم را نداشته باشد و نفرات کم کم به تمرینات استقلال اضافه شده‌اند. انصراف الوحده هم فرصت خوبی برای استقلال محسوب می‌شود و امیدوارم به‌عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم. از وضعیت تیم مطلع نیستم، اما استقلال پس از فینال جام حذفی تمرینات منظمی نداشته است و بازیکنان کنار یکدیگر نبوده‌‌اند.

* استقلال و هوادارانش تاوان بدهی‌های مدیران را می‌دهند

رفتارهای پوپولیستی در مدیران فوتبال ما، به خصوص در باشگاه استقلال موج می‌زند. می‌گویند ورود بازیکن و مربی خارجی ممنوع است، بعد مدیران می‌گویند با مربی خارجی مذاکره می‌کنند. آیا این قانون‌ها را به صورت شخصی وضع می‌کنند یا برای فوتبال؟ چرا مردم را گول می‌زنید و صادقانه صحبت نمی‌کنید؟ چرا تاوان بدهی‌هایی را که مدیریت ایجاد می‌کند، استقلال و هواداران باید با از دست دادن قهرمانی بدهند؟

* شما برای فوتبال نیستید و استقلال را به هم ریختید

شما چه حقی دارید و چه کسی به شما این حق را داده است؟ شما مال فوتبال نیستید و آمدید تیم را به‌هم ریختید. شما کجا در فوتبال مدیر شدید؟ وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد حق دارند مربی را عوض کنند، وقتی تیم نتیجه می‌گیرد هم چنین حقی دارند؟ شما وقتی بعد از بازی می‌گویید دنبال استراماچونی هستیم، یعنی قبل از مسابقه هم به دنبال او بودید. پس شما تیم را به‌هم ریختید.

* استقلال فرصت نقل‌وانتقالات را از دست داد

متأسفانه استقلال فرصت استفاده از بازیکنان جدید را از دست داد. بازیکنان خوبی به تیم آمدند و می‌توانستند به استقلال کمک کنند، اما نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

* امیدوارم مدیران استقلال پشت استراماچونی پنهان نشوند و او بازگردد

استراماچونی نه تنها برای استقلال، بلکه مربی بسیار مفیدی برای فوتبال ایران بود و تیم قدرتمند شده بود. کیفیت استقلال در زمان این مربی بالا رفته بود و سایر تیم‌ها برای مقابله با استقلال تلاش می‌کردند کیفیت خود را افزایش دهند. نمی‌دانم مدیران باشگاه با استراماچونی مذاکره کرده‌اند یا خیر، اما امیدوارم پشت او پنهان نشوند و با احساسات هواداران بازی نشود. می‌گویند ورود مربی خارجی ممنوع است، اما با استراماچونی مذاکره می‌کنند. شکست جام حذفی پشت نام استراماچونی پنهان شد و امیدوارم او به استقلال بازگردد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ پیام بازی‌ها و رد و بدل کردن پست های اینترنتی را کش ندهید؛ با هواداران صادق باشید

پاستورلو افشا کرد/ هیچ اقدامی از سوی باشگاه استقلال برای بازگشت استرا انجام نشده است!

جانلوکا دی‌مارتزیو: استراماچونی و استقلال منتظر تایید فدراسیون فوتبال ایران/ #استراماچونی_را_برگردانید

احمد سعادتمند اختلاف در هیات مدیره را تکذیب کرد/ برخی به دنبال انشقاق بین اعضای هیات مدیره هستند!

فینال جام حذفی/ استقلال قربانی حماقت سعادتمند و مجیدی؛ بنیادی‌فر، فوتبال بحرینی و جامی کثیف..

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فدراسیون: امیدواریم میلیون‌ها عاشق ایرانی محروم نشوند

ی سپتامبر 13 , 2020
به گزارش مشرق، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی،سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره عنوان کرد: فوتبال ایران از نظر تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بیننده تلویزیونی در صدر مخاطبان کشورهای قاره کهن قرار دارد. این موضوع در کلیه آمارهای منتشر...