نوری: استقلال امتیازات خوبی در لیگ کسب کرد

به گزارش مشرق، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد مراسم تجلیل از مرحوم ناصر حجازی گفت: خدا را شکر این کار خوب انجام شد و باید هر چند وقت یکبار تکرار شود که پیشکسوتان دور هم جمع شوند و کار خیرخواهانه و خوب انجام گیرد.

او در مورد شرایط استقلال قبل از مسابقه دربی گفت: استقلال در صدر جدول است و امتیازات خوبی کسب کرده و در دو بازی اخیر نمایش قابل قبولی داشته است. هواداران و پیشکسوتان باید از تیم حمایت کنند تا استقلال به جایگاه واقعی خود برسد.

نوری در مورد اینکه برخی پیشکسوتان یا کارشناسان اعتقاد دارند که آبی پوشان زیبا بازی نمی‌کند افزود: آن‌ها دشمن استقلال هستند. کدام تیم در لیگ خوب بازی می‌کند؟ استقلال در صدر جدول است و شرایط مطلوبی دارد. آن‌هایی که این حرف را می‌زنند دوست ندارند موفقیت این تیم ببینند. باید از کادر فنی حمایت کنیم تا به امید خدا در دربی نتیجه خوبی بگیریم.

او در مورد سقف قرارداد باشگاه استقلال گفت: تقصیر بازیکن نیست و این قراردادها توسط مدیران سابق باشگاه بسته شده است، معتقدم کسانی که چنین کاری را انجام دادند باید جوابگوی هواداران، پیشکسوتان و جامعه ورزش باشند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت میلیچ به جمع آبی‌ها

پ ژانویه 7 , 2021
به گزارش مشرق، هرویه میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از مشکلات انضباطی و جلساتی که با مدیران باشگاه استقلال داشت بعد از دریافت تذکرات لازم، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد.این بازیکن قرار بود از سه‌شنبه به جمع آبی‌ها بازگردد ام...