نظر نیکبخت درمورد اعلام پرسپولیس به عنوان قهرمان

به گزارش مشرق، علیرضا نیکبخت در خصوص شرایط این روزهای لیگ برتر و تعطیلی رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: متاسفانه این ویروس به جان مردم دنیا و کشور ما افتاده و امیدوارم هرچه زودتر دست از سر مردم ما بردارد. از مردم هم خواهشی که دارم این است که در خانه بمانند و خود من هم یک ماه است که به ویلایم آمده‌ام و به نوعی خودم را در منزل حبس کردم و جایی نمی‌روم. اگر کسی شرایطش را دارد و می‌تواند از منزل خارج نشود.

وی افزود: در مورد لیگ برتر هم این مشکلی است که در سرتاسر دنیا ایجاد شده و شنیده‌ام برخی تیم‌ها تا همین چند روز قبل مشغول تمرین کردن بودند. به هر حال فوتبال از جان آدمیزاد مهم‌تر نیست و باید تا جایی که می‌شود رعایت کرد تا اتفاقی نیافتد.

بیشتر بخوانید:

از ورزشکاران ایران هم کسی کرونایی شده؟

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود امکان ادامه رقابت‌های لیگ برتر وجود ندارد و برخی می‌گویند باید پرسپولیس قهرمان رقابت‌ها اعلام شود هم گفت: در این مورد مسئولان فدراسیون باید تصمیم بگیرند و با بررسی همه جوانب بهترین کاری که می‌شود را انجام دهند. نمی‌دانم کار درست چیست ولی بعید می‌دانم بشود وسط فصل اعلام کرد فلان تیم قهرمان است و این اجحاف در حق بقیه است و بهتر است لیگ را تعطیل و به فصل بعد موکول کنند.

نیکبخت در مورد مسائلی که در رابطه با مهندسی لیگ و تمایل وزارت ورزش به پرسپولیس مطرح می‌شود هم گفت: من در این مورد نظر خاصی ندارم و نمی‌خواهم چیزی بگویم که حرف و حدیث ایجاد شود ولی فقط می‌گویم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. مردم همه چیز را می‌بینند و متوجه همه چیز هستند و نیازی به صحبت امثال من در این مورد نیست. از زمان ما هم چنین صحبت‌هایی مطرح بود و یکی استقلالی بود و یکی پرسپولیسی و همه جور اتفاقی در این فوتبال دیدیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سلطانی‌فر دلیل رفتن مدیران سرخابی را گفت

د مارس 16 , 2020
به گزارش مشرق، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه ی ستاد عالی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: در کوتاه ترین زمان ممکن اصلاحات لازم در ترکیب هیات مدیره و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام خواهیم داد. بیشتر بخوانید: سلطانی‌...