نصرالله عبداللهی: وضعیت مصدومان استقلال حاد نیست؛ امیدوارم با پاداش های مجیدی بازیکنان روحیه خوبی بگیرند 

نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: قرار است فرهاد مجیدی مجددا به بازیکنان پاداش بدهد که امیدوارم با این پاداش ها روحیه بازیکنان قبل دربی بالاتر برود.

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

             

* وضعیت مصدومان استقلال حاد نیست

وضعیت تیم بد نیست، بازیکنان دیروز استراحت داشتند و ۲ روز قبل هم ریکاوری کردند. امروز و فردا تا روز مسابقه تمرینات را آغاز می کنیم. چند بازیکن مصدوم هستند اما مصدومیت حادی نیست.

* بازیکنان استقلال با روحیه بالا می خواهند پیروز دربی باشند

به هر حال مصدومان منتظر می مانند تا با تشخیص سرمربی و پزشکان بازی کنند. محرومی برای دربی نداریم و وضعیت بازیکنان مطلوب است. این بازی حساسیت بالایی برای ما دارد و باید حتما این دیدار برنده داشته باشد. بازیکنان استقلال با این روحیه هستند و می خواهند به پیروزی برسند.

* امیدوارم با پاداش های مجیدی بازیکنان روحیه خوبی بگیرند 

در روز بازی هر تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد قطعا برنده خواهد شد. در کل تیم ما تمرکز خوبی دارد. قرار است مجیدی به بازیکنان استقلال تیم پاداش بدهد که امیدوارم بازیکنان روحیه بگیرند. همچنین امیدوارم دربی خوبی را شاهد باشیم و هواداران هر دو تیم از بازی راضی باشند.

 * بازیکنان ما پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند

هر چند وقت یکبار باید تست کرونا انجام شود و طبق دستور هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ فوتبال با ۲ دستگاه اتوبوس با کل تیم به استادیوم بازی می رویم. با برگزاری بازی برخوردها به سبب درگیری تن به تن در فوتبال بیشتر می شود. ایفمارک تست های کرونا را تایید می کند و تمامی افرادی که با تیم در ارتباط هستند و باید همگی تستشان منفی شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ شرایطی که قطعا برابر نیست؛ فرهاد مجیدی تنها سنگر باقی مانده برای دفاع از استقلال بزرگ

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین سه شنبه استقلال/ شعار علیه مجری تلویزیون؛ پرویز مظلومی در تمرین آبی‌ها حاضر شد

س جولای 13 , 2021
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با پیروزی در حضور تعدادی از هواداران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.                          به گزارش استقلال نیوز، ا...