نصرالله عبداللهی: حق استقلال بود که از گروه مرگ صعود کند؛ تا اتمام لیگ قهرمانان آسیا به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم

نصرالله عبداللهی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: امسال هدف استقلال کسب ستاره سوم است و قطعا اجازه جدایی به بازیکنان را نخواهد داد.

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص پیروزی تیم استقلال مقابل الشرطه عراق و صعود به جمع 8 تیم پایانی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

   

* پیروزی استقلال مقابل الشرطه عراق؟

بازی خوبی را مقابل الشرطه انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی بودیم. دو تیم موقعیت تک به تک گل را نیز از دست دادیم و برعکس بازی مقابل الاهلی عربستان که فشار زیادی روی ما بود، بچه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند.

* صعود استقلال از گروه مرگ؟

حق استقلال بود که از این گروه صعود کرده و به جمع 8 تیم پایانی غرب آسیا راه پیدا کند. بازیکنان ما از همان ابتدای بازی‌ها انگیزه بالایی برای صعود داشتند و همان‌طور هم که دیدید در هر بازی به انگیزه برد در میدان ظاهر می‌شدند.

* تقابل با الهلال عربستان در مرحله بعد؟

الهلال تیمی قدیمی و ریشه‌دار در آسیاست و چندین عنوان قهرمانی را در این رقابت‌ها به دست آورده است. آن‌ها مقابل ما خودشان را تقویت خواهند کرد و ما هم برای کسب پیروزی در آن بازی باید خودمان را آماده کنیم. استقلال هم باید چند بازیکن خوب را جذب کند تا بتواند در این دیدار به برتری برسد.

* صعود 3 تیم ایرانی به مرحله بعد لیگ آسیا؟

کاش فولاد هم از گروهش صعود می‌کرد تا هر 4 نماینده ایران در مرحله بعدی مسابقات حاضر می‌شدند. هر چقدر تیم‌های ایرانی بیشتر به موفقیت برسند فوتبال آسیا بیشتر روی ما حساب باز می‌کند.

* درخشش قائدی در این مسابقات؟

قائدی یکی از بهترین بازیکنان ما بود و ما حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بودیم. امیدوارم او همچنان همین روند خوبش را ادامه دهد.

* آیا نگران رسیدن پیشنهادات خارجی برای بازیکنان استقلال است یا خیر؟

تا بازی‌های آسیایی تمام نشود به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم. امسال هدف استقلال کسب ستاره سوم است و انشاالله همه بازیکنان در کنار هم به این مهم دست پیدا کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

نصرالله عبداللهی: فضای اردوی استقلال را مدت ها بود اینگونه ندیده بودم؛ صدای اکثر تیم ها بخاطر حمایت از یک تیم خاص در آمده است

مرحله گروهی ACL2021/ استرس و هیجان با طعم شیرین صعود؛ گروه مرگ برای استقلال معنا ندارد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح‌ الله‌ زاده: در گروه مرگ همه را کُشتیم و صعود کردیم؛ بازیکنانی که داریم را باید حفظ کنیم

د مه 3 , 2021
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) گفت: آبی پوشان به عنوان تنها نماینده از گروه مرگ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌اند که قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیست.         به گزارش استقلال نیوز، علی فتح...