نامجومطلق: برایمان هر بازی حکم فینال دارد

به گزارش مشرق، مجید نامجو مطلق، مربی تیم استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: قبل از این که به این بازی ورود کنم، جا دارد که از بازی قبل مان مقابل صنعت نفت صحبتی کنم. تیم صنعت نفت با یک تیم کامل برای بازی مقابل ما حاضر شده بود و این در حالی بود که ما ۶ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. آقایان یزدانی، میلیچ، غلامی، ریگی، بلبلی و باقری بازیکنانی بودند که نتوانستند ما را همراهی کنند اما ما با توجه به این که در هر بازی محکوم به برد هستیم و با هر کادر فنی و هر بازیکنی تیم استقلال به این مساله محکوم است و ما مقابل صنعت نفت از دو بازیکن امید خود استفاده کردیم و این مساله هیچ هراسی نداشتیم و اعتقاد داریم این جوانان آینده فوتبال ما هستند و می توانند به فوتبال کشورمان  کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدار استقلال و نساجی، تقابلی خانوادگی است

وی در مورد دیدار فردای تیمش مقابل نساجی تصریح کرد: نساجی تیم خوبی است و بازی‌هایش را آنالیز کرده‌ایم. آنها تیم خطرناکی دارند و با شناختی که پیدا کردیم، خودمان را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم. اعضای کادر فنی تیم نساجی سرمایه‌های باشگاه استقلال هستند و سابقه مربیگری و بازیگری در این تیم را دارند.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما براساس شرایط حریف، بازی و وضعیت خودمان سعی می‌کنیم با سیستم متفاوت وارد زمین شویم و امیدوارم به موفقیت برسیم. چیزی که نیاز اصلی استقلال است، پیروزی در دیدار فردا خواهد بود. بازیکنان تمرینات خوبی انجام داده‌اند و امیدواریم براساس توصیه‌های فرهاد مجیدی و کادر فنی، بتوانند پیروز شوند. همان‌طور که در دیدار قبل گفتم، ما شش فینال پیش رو داشتیم که یکی از آنها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و دیدار فردا فینال پنجم استقلال خواهد بود. جایگاه استقلال بالاتر از اینهاست، اما امیدواریم به جایگاهی که می‌خواهیم، برسیم.

نامجومطلق در واکنش به اظهارات محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که دیدار فردا را خانوادگی توصیف کرد، گفت: فکری جزو سرمایه‌های باشگاه استقلال است. صمد مرفاوی که به‌عنوان مدیر فنی در نساجی مازندران کار می‌کند، سابقه مربیگری و بازی در استقلال را دارد. سیروس دین‌محمدی و اعضای دیگر کادر فنی این تیم نیز جزو سرمایه‌های استقلال هستند. واقعاً خوشحالم مربیان زیادی از مکتب استقلال در فوتبال ما مربیگری می‌کنند. برای فکری آرزوی موفقیت می‌کنم و قطعاً حضور او باعث زیباتر شدن بازی فردا خواهد شد و امیدوارم با توجه به نیاز مبرمی که داریم، سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره اخراج محمد دانشگر مدافع استقلال از این تیم به دلیل بی‌انضباطی در تمرین تصریح کرد: برای کادر فنی هیچ چیزی مهم‌تر از نظم و انضباط نیست. به خاطر دارم اولین روزی که مجیدی آمد و کار را در استقلال شروع کردیم، اولین صحبتی که با بازیکنان انجام داد، این بود که پای تمام مشکلات تیم و شما می‌مانم، اما به تنها چیزی که بیشتر از هر چیزی اهمیت می‌دهم نظم و انضباط است. در واقع مجیدی گفت از هر چیزی می‌گذرم، اما از نظم و انضباط نمی‌گذرد. دانشگر بازیکن خوب، باکیفیت و تأثیرگذاری است، اما بازیکنان بزرگ باید خودشان الگوی جوانان باشند. دانشگر بی‌نظمی کرد و این بی‌نظمی بی‌احترامی به کادر فنی، بازیکنان و مجموعه بزرگ استقلال است. استقلال از قدیم که برای این تیم بازی می‌کردیم، بر مبنای نظم و انضباط استوار بود. الان هم این شرایط هست. روز اولی که آمدیم، مجیدی به نکته‌ای اشاره کرد و گفت نظم و انضباط از هر چیزی برای ما مهم‌تر است و هر کسی از این قاعده خارج شود، با او برخورد انضباطی خواهد شد.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم قطعی برای دانشگر گرفته شده است یا نه، گفت: خیر، مجیدی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده است.

نامجومطلق درباره حضور سیاوش یزدانی و عارف غلامی در تمرین روز گذشته استقلال گفت: این دو بازیکن برای حضور در تست‌های سازمان لیگ در تمرین حضور پیدا کردند. قرار است امروز نیز بار دیگر از آنها تست گرفته شود. امیدوارم مشکل‌شان برطرف شود و در دیدار فردا و بازی‌های بعدی کنار دیگر بازیکنان باشند.

وی در مورد اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی به برگزاری مجدد دیدار استقلال برابر پارس جنوبی جم داده است، گفت: قبلاً گفتم که واقعاً قصد رفتن به جم را داشتیم و حتی به فرودگاه رفتیم و کارت پرواز گرفتیم، اما در آخرین لحظه خبر دادند تست کرونای برخی بازیکنان مثبت شده است. امروز حرف‌های زیادی از مجموعه جم می‌شنویم، اما واقعیت امر این است که برای ما حفظ سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است. این بازیکنان علائمی مثل تنگی نفس نداشتند، اما ناقل بودند و ممکن بود در هواپیما، زمین بازی و به خود بازیکنان حریف ویروس را انتقال بدهند. بازیکنان آنها در خطر ابتلا به بیماری قرار داشتند و ما کار انسانی انجام دادیم. سازمان لیگ براساس مستندات رأی داده است و اگر غیر از این رأی داده می‌شد، بی‌انصافی محض بود. بازی عقب‌افتاده را دوشنبه هفته آینده گذاشته‌اند و پس از بازی فردا به آن دیدار فکر می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست‌های خبری گفت: قطعاً اعتقادم این است که سرمربی تیم باید اینجا حضور داشته باشد و این مسئله را به فرهاد (مجیدی) هم گفتم که حرف‌هایی که شما می‌زنی، سندیت و ارزش بیشتری دارد، اما عذرخواهی کرد که به خاطر مشکلاتی که دارد و نمی‌رسد، نمی‌تواند به نشست خبری بیاید و حضور در نشست را به من محول کرد. با شما موافق هستم که صحبت‌هایی که سرمربی انجام می‌دهد، جذاب‌تر است.

نامجومطلق در پایان گفت: باید تشکری ویژه از بازیکنان استقلال داشته باشم که در آبادان با همه مشکلاتی که بود، انگیزه زیادی داشتند که تیم ببرد. با وجود شرایط آب‌وهوایی آبادان، بازیکنی مثل علی کریمی 12 کیلومتر دویده بود. نکته حائز اهمیت بعدی این بود که شیخ دیاباته با وجود اینکه سانتر فوروارد است، 10 کیلومتر دوندگی داشت و یک روز فوق‌العاده را رقم زد. تک تک بازیکنان تلاش زیادی کردند و باید از آنها تشکر کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلالی‌ها پاداش گرفتند

چ جولای 22 , 2020
به گزارش مشرق، با توجه به پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر صنعت نفت آبادان و افزایش روحیه بازیکنان برای مصاف با نساجی مازندران، با دستور احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) پاداشی نقدی به حساب اعضای تیم واریز شد.تیم فوتبال استقلال از ...