نامجومطلق: الکویت را شکست می‌دهیم

به گزارش مشرق، مجید نامجو مطلق در خصوص اعلام ناگهانی برگزاری دیدار استقلال و الکویت در امارات و اینکه آیا آبی‌پوشان برای این مسابقه آماده هستند یا خیر، اظهار داشت: به هر حال اعلام ناگهانی این موضوع سخت بود، چون طی هفته گذشته به دلیل بارندگی و نداشتن زمین تمرین، شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. 

بیشتر بخوانید:

استقلال برای بازی با الکویت به دبی می‌رود!

وی افزود: البته با غیرتی که بازیکنان تیم دارند و همچنین همدلی که بین مجموعه تیمی استقلال وجود دارد، برای شکست الکویت به امارات سفر خواهیم کرد. 

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا از الکویت شناخت کافی دارند یا خیر، گفت: بله، ما حریف را می‌شناسیم، البته متأسفانه برنامه ما همه‌جوره به هم می‌خورد و ما برای هر مسابقه برنامه‌ریزی می‌کردیم و هر زمان که مسابقات کنسل می‌شد، روند تمرینی تیم ما هم تغییر می‌کرد، اما به امید خدا، با شرایطی که بازیکنان تیم دارند، موفق خواهیم شد. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همان شد که AFC گفته بود! چه چیز فرق کرد؟/ سفر چندصد هزار دلاری نمایندگان ایران برای خدشه‌دار شدن «عزت ملی»

پ ژانویه 23 , 2020
به گزارش مشرق، سرانجام همان اتفاقی که مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، رخ داد و دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان باید روز شنبه 5 بهمن در زمین بی‌طرف (کشور امارات) به مصاف حریفان خود بروند، ضمن اینکه نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی در دور برگشت میزبان...